Edipresse wprowadza na rynek nowy tytuł (wideo)
  • 1
  • 1
12.10.2011

Edipresse wprowadza na rynek nowy tytuł (wideo)

Wydawnictwo Edipresse prowadzi od 10 października kampanię wprowadzającą nowy dwutygodnik „Flesz. Gwiazdy & Styl”. Kampania obejmuje 30-sek. spot telewizyjny, jego wersję kinową, spot radiowy, layouty prasowe, outdoor oraz materiały POS i bannery internetowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2011

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Prace nominowanych w konkusie Samsung Art Master do obejrzenia w CSW Zamku Ujazdowskim

W piątek 14 października o godzinie 18:00 w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie otwarta zostanie surrealistyczna, filmowa wystawa prac młodych artystów. Prezentowane prace to dzieła nominowane do nagrody głównej ósmej edycji konkursu Samsung Art Master. Wśród dzieł nominowanych do nagrody głównej dominują te stworzone z wykorzystaniem mediów – prace wideo i instalacje.