Wydatki na reklamę wyborczą (szacuje dom mediowy Equinox)
  • 0
  • 1
12.10.2011

Wydatki na reklamę wyborczą (szacuje dom mediowy Equinox)

Wydatki na reklamę wyborczą, mniejsze niż przed 4 laty, nie wpłyną na wzrost wartości rynku reklamowego w Polsce. Tegoroczne wydatki reklamowe wygenerowane podczas wyborów nie będą miały znaczącego wpływu na całkowity wzrost wartości tego rynku w 2011 roku. W opinii Equinox Polska tempo wzrostu rynku reklamowego w 2011 będzie stabilne i powinno wynieść ok. 4–5 proc., a jego wartość na koniec roku szacowana jest na poziomie 7 mld zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Więcej praw dla konsumentów dzięki Radzie UE

Jak podaje UOKiK, 10 października Rada Unii Europejskiej przyjęła nową dyrektywę wzmacniającą prawa konsumentów. Nowe przepisy obejmą niemal wszystkie formy zakupów, dokonywanych zarówno w sklepie, jak i przez telefon, Internet, sprzedaż katalogową, a także w postaci umów zawieranych „na progu” mieszkania. Po wejściu w życie dyrektywy państwa członkowskie będą miały dwa lata na wdrożenie jej zapisów do krajowych porządków prawnych.