0 1 0 0 0 25.10.2011Trwa kampania „Zupy to nasza specjalność”Pod hasłem „Zupa jak malowana” od października realizowana jest druga odsłona kampanii marki Winiary „Zupy to nasza specjalność” promującej zupy jako wartościowy posiłek na każdą okazję i zachęcającej do ich „malowania”, czyli dekorowania. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży oraz po raz pierwszy kampania reklamowa w telewizji.
0 1 0 0 0 25.10.2011European Social Media Atlas 2011 – początek badaniaUniwersytet w Kwadrydze oraz międzynarodowa sieć doradcza Ecco International Communications Network, której członkiem jest On Board PR zapytają 42 tys. managerów ds. komunikacji w całej Europie o sposoby wykorzystania mediów społecznościowych przez ich firmy.
0 2 0 0 0 25.10.2011Międzynarodowe programy szkoleniowe odpowiedzią na kryzysKryzys to słowo, które od dłuższego czasu pogłosem odbija się zarówno w zagranicznym, jak i w polskim biznesie. Okazuje się jednak, że właśnie w dobie kryzysu wielu menedżerów zamiast ciąć budżety szkoleniowe, powiedziało „tak” profesjonalnemu rozwojowi. W nim upatrują nie tylko szansę na przetrwanie, ale także na długofalową prosperity. Świadczy o tym choćby dynamiczny rozwój międzynarodowego programu szkolenia marketerów Professional Diploma in Marketing w Polsce. Właśnie ruszyła edycja warszawska, a już wkrótce kolejne inauguracje: w Krakowie, Trójmieście, Warszawie i Łodzi.
0 1 0 0 0 25.10.2011HealthThink dla President Electronics PolandAgencja HealthThink będzie prowadzić dla President Electronics Poland (CB radia, anteny, radia morskie) działania z zakresu media relations, promować markę w mediach społecznościowych oraz doradzać klientowi w zakresie public relations i marketingu.
1 1 0 0 0 25.10.2011Nowa kampania czekolad Goplana (wideo)24 października rozpoczęła się kampania telewizyjna czekolad marki Goplana (Jutrzenka Colian). Jej hasło brzmi „Weź to na słodko!”.
0 1 0 0 0 24.10.2011Lech Premium z nową agencją interaktywnąOd października kreacją i obsługą działań interaktywnych dla marki Lech Premium z portfolio Kompanii Piwowarskiej zajmuje się warszawska agencja John Pitcher. Agencja jest zwycięzcą przetargu, który marka ogłosiła na początku września.
0 1 0 0 0 24.10.2011Brainshake zorganizuje strefy kibica na Euro 2012Agencja Brainshake pracuje nad stworzeniem stref kibica podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 w miastach nie będących gospodarzami meczów.
0 1 0 0 0 24.10.2011Rozpoczął się konkurs Bosch Kuba LibrePo udanej realizacji poprzednich edycji konkursów dla sprzedawców części samochodowych w hurtowniach motoryzacyjnych (Bosch Skarby Karaibów oraz Bosch Misja Afryka) producent powierzył agencji reklamowej Smartcat zadanie wdrożenia i przeprowadzenia kolejnej jego edycji.
3 1 0 0 0 24.10.2011Artur Żmijewski w ogólnopolskiej kampanii reklamowej SKOK-ów (wideo)Od 16 października trwa ogólnopolska kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia, z udziałem Artura Żmijewskiego. Promuje ona ubezpieczenia mieszkań, podróżne oraz komunikacyjne.
0 1 0 0 0 24.10.2011Właściciele firm jako słuchacze radiaKażdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad sześć godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują oni bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.