0 4 0 3.02.2012Ile zarabia Facebook – raportFacebook jest bardzo skuteczny w wyciskaniu pieniędzy z użytkowników oraz z odwiedzających jego strony. Portal w 2011 roku zarobił na czysto miliard dolarów. Przy deklarowanych przez niego 845 milionach użytkowników oznacza to, że każdy przyniósł Markowi Zuckerbergowi i jego wspólnikom blisko 1,2 dolara zysku – wynika z raportu Money.
0 1 0 3.02.2012Point Group tworzy fundusz filmowyPlatforma mediowa Point Group uruchamia nowy projekt pod nazwą Film Point Group. To nowy podmiot w grupie kapitałowej PMPG. Kompetencją spółki będzie pozyskiwanie środków od prywatnych inwestorów oraz wybór projektów filmowych, które będą z nich finansowane. W celu zarządzania środkami finansowymi spółka powoła fundusz filmowy.
1 1 0 3.02.2012Kampania Jogobelli „Extra apetyt na życie” (wideo)Z początkiem lutego firma Zott Polska rozpoczyna sprzedaż Jogobelli w nowej szacie graficznej i w nowych opakowaniach. Relaunch marki jest wspierany intensywną kampanią reklamową, której główne hasło to: „Extra apetyt na życie”.
0 1 0 3.02.2012Marcin Dołęga oficjalnym ambasadorem marki Acer w PolsceFirma Acer Poland podpisała umowę z polskim sztangistą, Marcinem Dołęgą, który został ambasadorem marki na najbliższe 12 miesięcy. Dołęga jest jednym z najbardziej utytułowanych polskich sztangistów. Wielokrotnie zdobywał mistrzostwo świata (w latach 2006, 2009 i 2010). Jest też mistrzem Europy z 2006 roku.
1 1 0 3.02.2012Gerber rozpoczyna nową kampanię telewizyjną (wideo)W lutym Gerber rozpoczyna kampanię telewizyjną dla mleka następnego Gerber 2 i 3, przeznaczonego odpowiednio dla dzieci powyżej 6. miesiąca życia oraz dla dzieci, które ukończyły 12 miesięcy. Emisja 10-sekundowego spotu reklamowego potrwa do 26 lutego.
0 1 2 3.02.2012Apple, Nivea i Samsung wśród stu najbardziej pożądanych marek świataNivea, Samsung i Volkswagen to najwięksi zwycięzcy międzynarodowego rankingu stu najbardziej pożądanych przez konsumentów marek świata, Brand Desire 2012, przygotowanego przez jedną ze spółek M&C Saatchi. Liderem rankingu został Apple.
1 1 1 2.02.2012Kampania reklamowa ciasteczek Lubisie Śniadanko (wideo)Lubisie Śniadanko to biszkoptowe ciasteczka w kształcie misia, wypełnione nadzieniem z serkiem twarogowym w dwóch smakach – waniliowym oraz morelowym. Od stycznia w TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy wspierający wprowadzenie produktu na polski rynek.
1 1 0 2.02.2012Saturn wprowadza gazetkę interaktywną (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Saturn pod hasłem „Pa pa, papierze!”, namawiająca konsumentów do skorzystania z interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na stronie firmy.
1 1 0 2.02.2012Lutowa kampania mebli Black Red WhiteLutowe promocje w salonach meblowych Black Red White wspiera kampania w telewizji oraz Internecie. To również pierwsza kampania tej firmy wykorzystująca kody QR, dzięki którym posiadacze smartphonów dowiedzą się więcej na temat oferty marki.
0 1 0 2.02.2012Powstaje sieć reklamowych podłóg interaktywnychi3D Network i Multikino Media podjęły współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach Flooid. W ramach umowy i3D Network uruchomi w multipleksach, obsługiwanych przez Multikino Media na terenie całej Polski, zarządzaną w systemie digital signage sieć interaktywnych nośników reklamowych.