0 1 0 0 0 19.10.2011„Kropka TV” nagrodzona w Nowym Jorku„Kropka TV”, projekt realizowany przez Concept Publishing Polska dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins) został uhonorowany nagrodą The Pearl Award w kategorii „strategia”. Nagroda ta przyznawana jest w konkursie organizowanym przez amerykańskie stowarzyszenie Custom Content Council.
0 1 0 0 0 19.10.2011PZKosz ze wsparciem PRPolski Związek Koszykówki rozpoczął współpracę z Bonivest Polska. W ramach zawartej umowy agencja będzie koordynować działania związane z prowadzeniem PR-u korporacyjnego PZKosz, wspierać realizację długoterminowej strategii relacji z mediami oraz wspomagać działania mające na celu promocję koszykówki.
4 1 0 0 0 19.10.2011Wierność obrazu w kampanii telewizorów Viera (wideo)Firma Panasonic Polska rozpoczęła kampanię promującą najnowsze telewizory Viera NeoPlasma. Działania pod hasłem „Viera NeoPlasma – Vierność obrazu” prowadzone są w telewizji, Internecie, kinie 3D, radiostacjach oraz punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia.
0 1 0 0 0 19.10.2011Rogale pachną na nośnikach AMSNa kilkudziesięciu przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Krakowie można poczuć zapach jak w cukierni. W niestandardowej akcji dla Poznania tradycyjne rogale marcińskie promowane są zapachem ciasta unoszącym się wokół plakatu w wiacie przystankowej.
0 1 0 0 0 19.10.2011Konkurs dla organizacji konsumenckichPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza otwarty konkurs dla organizacji konsumenckich, dotyczący upowszechniania i ochrony praw konsumentów w 2012 roku. Termin składania ofert upływa 14 listopada 2011 roku o godz. 10:00.
0 4 0 0 0 19.10.2011Sharp zbada, jak kibicują różne nacjeSharp, jako oficjalny partner UEFA Euro 2012, rozpoczyna wyjątkowy eksperyment – Sharp FanLabs, badanie kultury kibicowania Europejczyków. Jak dalece emocje rządzą kibicami, gdy mowa o futbolu? Jak wspierają reprezentację Polacy? Czy Niemcy to najbardziej zrównoważeni, a Włosi najbardziej ekspresyjni kibice? To niektóre z pytań, na jakie ma dać odpowiedź to badanie.
0 2 0 0 0 19.10.2011Raport Emotrack: najwięcej komentarzy o Samsungu, najlepsze opinie o JVCSamsung, Sony oraz LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV – wynika z najnowszego badania Emotrack, przygotowanego przez agencję interaktywną Think Kong i firmę badawczą Zetema. Najmniej negatywnych komentarzy dotyczy JVC.
0 1 0 0 0 18.10.2011Delikatesy A.pl mają agencję PRRelacje z mediami i działania z zakresu PR korporacyjnego na rzecz spółki A.pl Internet, właściciela delikatesów internetowych A.pl, prowadzić będzie agencja Practum Consulting.
0 2 0 0 0 18.10.2011Powyborcze opinie użytkowników mediów społecznościowych15 tysięcy komentarzy w pierwsze trzy dni po wyborach – Kompas Social Media zbadał zainteresowanie internautów sytuacją tuż po ogłoszeniu wyników głosowania. Użytkownicy Sieci ujawniali swoje polityczne preferencje, agitowali, dyskutowali, kłócili się i obrażali. O co i o kogo dokładnie?
0 1 0 0 0 18.10.2011Rosyjska sieć Incity z programem lojalnościowym od iReward24Znana rosyjska marka odzieżowa Incity wybrała krakowską firmę iReward24 do wdrożenia programu lojalnościowego dla swoich klientów końcowych. Zakres podpisanej umowy przewiduje dostarczenie i implementację systemu umożliwiającego kompleksowe zarządzanie programem.