Trwa kampania „Zupy to nasza specjalność”
  • 0
  • 1
25.10.2011

Trwa kampania „Zupy to nasza specjalność”

Pod hasłem „Zupa jak malowana” od października realizowana jest druga odsłona kampanii marki Winiary „Zupy to nasza specjalność” promującej zupy jako wartościowy posiłek na każdą okazję i zachęcającej do ich „malowania”, czyli dekorowania. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży oraz po raz pierwszy kampania reklamowa w telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54821 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Międzynarodowe programy szkoleniowe odpowiedzią na kryzys

Kryzys to słowo, które od dłuższego czasu pogłosem odbija się zarówno w zagranicznym, jak i w polskim biznesie. Okazuje się jednak, że właśnie w dobie kryzysu wielu menedżerów zamiast ciąć budżety szkoleniowe, powiedziało „tak” profesjonalnemu rozwojowi. W nim upatrują nie tylko szansę na przetrwanie, ale także na długofalową prosperity. Świadczy o tym choćby dynamiczny rozwój międzynarodowego programu szkolenia marketerów Professional Diploma in Marketing w Polsce. Właśnie ruszyła edycja warszawska, a już wkrótce kolejne inauguracje: w Krakowie, Trójmieście, Warszawie i Łodzi.