1 1 0 0 0 31.10.2011Robot w kampanii reklamowej Sygma Banku (wideo)2 listopada rozpoczyna się dwutygodniowa kampania reklamowa Sygma Banku, promująca program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych.
0 1 0 0 5 31.10.20111 listopada Dniem Kobiet w kampanii społecznejRusza kampania społeczna pod hasłem „1 listopada – Dzień Kobiet”, zwracająca uwagę na problem wysokiej śmiertelności kobiet zapadających na raka piersi. Celem działań jest zachęcenie kobiet do regularnych badań i profilaktyki.
0 1 0 0 0 28.10.2011Przypomnienie o zmianie czasu – i opon28 października między 8.00 a 10.00 do tysięcy samochodów w centrum Warszawy przyczepiono balony. „Nie tylko czas zmieniamy na zimowy!” – głosił widniejący na nich napis.
0 2 0 0 0 28.10.2011Optymizm polskich konsumentów wciąż rośnie (badanie Ipsos)Na przekór prognozom ekonomistów – konsumenci w Polsce są coraz bardziej optymistyczni. Po wrześniowych umiarkowanych wzrostach optymizmu październik przyniósł dalszą poprawę nastrojów.
1 1 0 0 0 28.10.2011Starogardzka „Legenda Deyny” (wideo)W Starogardzie Gdańskim powstaje ścieżka edukacyjna śladami Kazimierza Deyny – legendarnego piłkarza polskiej reprezentacji, rodowitego starogardzianina i honorowego obywatela miasta. Jej otwarcie planowane jest na wiosnę 2012 roku. Do działań promujących to przedsięwzięcie dołączył ostatnio internetowy klip „Legenda Deyny”.
0 1 0 0 0 28.10.2011105 lat notki prasowej28 października 1906 roku Ivy Lee rozesłał do mediów pierwszą notkę prasową. Tego dnia na świeżo otwartym moście obrotowym w Atlantic City wykoleił się pociąg, wpadając do zatoki Thoroughfare. Zginęły 53 osoby. Dziś mija 105. rocznica tego wydarzenia.
2 1 0 0 0 28.10.2011Inteligo reklamuje lokatę „igo” (wideo)28 października rozpoczęła się kampania telewizyjna internetowej lokaty „igo” z oferty Inteligo. Spoty stanowią uzupełnienie trwającej już kampanii internetowej. Dwie linie kreatywne podkreślają zalety takie jak prostota zakładania i obsługi lokaty oraz jej dostępność nawet dla osób, które nie mają jeszcze w Inteligo konta.
0 1 0 0 0 27.10.2011Marketerzy świadomi zalet e-mail marketinguPonad płowa uczestników badania wykorzystania poczty elektronicznej potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory stosowała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających z posługiwania się tym narzędziem. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych – wynika z badania SARE.
0 1 0 0 0 27.10.2011Ekspertki testują EucerinPakiety kosmetyków Eucerin DermoPurifyer rozdane zostały wśród tysiąca kobiet będących tzw. ekspertkami Streetcom, czyli członkiniami tworzonej przez tę agencję społeczności konsumentów, którzy testują i rekomendują produkty.
1 1 0 0 0 27.10.2011„Kwiaty zła”, czyli horror i erotyka (wideo)Nowa kampania reklamowa marki bielizny Agent Provocateur łączy erotykę z motywami z horroru – wszystko przy ostrych dźwiękach muzyki metalowej.