1 listopada Dniem Kobiet w kampanii społecznej
  • 0
  • 1
31.10.2011

1 listopada Dniem Kobiet w kampanii społecznej

Rusza kampania społeczna pod hasłem „1 listopada – Dzień Kobiet”, zwracająca uwagę na problem wysokiej śmiertelności kobiet zapadających na raka piersi. Celem działań jest zachęcenie kobiet do regularnych badań i profilaktyki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Insight

12 lat temu

rak piersi + dzień kobiet + 1 listopada.... "gratuluję kreatywnego nie-myślenia"

Skojarzenia są bardzo negatywne. Mogli przynajmniej wybrac inny dzień. To się jednoznacznie kojarzy. Ale tak to jest jak agencja jest ślepo zapatrzona w swoje włąsne pomysły...

Rozwiń komentarze

28 października 2011