Infolinia banku – poinformuje klienta, ale go nie zachęci
  • 0
  • 1
2.11.2011

Infolinia banku – poinformuje klienta, ale go nie zachęci

Z badania infolinii bankowych, przeprowadzonego przez Call Center Poland i trenerów grupy Communication One Consulting/Suasor wynika, że banki nie wykorzystują tej drogi kontaktu z klientem do sprzedaży swoich produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2011

1 listopada 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.11.2011

Reklamo, oddaj krew!

Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji akcji „Reklamo, oddaj krew”. W ubiegłym roku dzięki hojności branży reklamowej udało się zebrać aż 7 litrów krwi. Tym razem organizowana jest kampania na większą skalę, a do udziału w niej zaproszeni są wszyscy z branży reklamy, mediów, PR i marketingu. Akcja trwa od 24 października do 18 listopada 30 listopada [akcja została przedłużona – przyp. red.]. Zachęcamy firmy do oddawania krwi i rejestrowania się na stronie www.reklamooddajkrew.pl. 

31 października 2011