0 1 0 0 0 8.11.2011Budżet medialny Philipsa podzielony między Carat i MPGGlobalny budżet medialny Philipsa, wynoszący 500 mln dolarów, podzielą między sobą domy mediowe MPG i Carat. Dotychczas wyłączność w obsłudze holenderskiej marki miał Carat.
0 1 0 0 0 8.11.2011Współpraca Decathlonu z Sugar & Spice PRRozpoczęła się współpraca pomiędzy agencją Sugar & Spice Public Relations a firmą Decathlon.
0 1 0 0 0 8.11.2011Wirtualny mecz Polska–WłochyZaplanowany na 11 listopada mecz Polska–Włochy we Wrocławiu poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych wirtualnych kopnięć. Największy mecz w historii Internetu trwa ponad 250 godzin.
1 1 0 0 0 8.11.2011Urodzinowa kampania Cinema City (wideo)Kampania z okazji jedenastych urodzin sieci kin Cinema City trwa od 6 do 11 listopada br.
0 1 0 0 0 8.11.2011Laureaci konkursu Mixx Awards 2011Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs Mixx Awards 2011, skierowany do autorów kampanii reklamowych w polskim Internecie. Gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo w Warszawie (8–9 listopada). Człowiekiem Roku została Anna Sakowicz, Agencjami Roku – 180 Heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, Domem Mediowym Roku – Starcom, a Marketerem Roku – Grupa Żywiec. Nagrodę specjalną Mixx otrzymał Krzysztof Golonka.
1 1 0 0 0 7.11.2011Siesta. Bakalie dorodne z natury (wideo)Tegoroczna kampania telewizyjna marki Siesta, która rozpoczyna się 21 listopada i potrwa do połowy grudnia, jest kontynuacją akcji reklamowej z poprzedniego sezonu.
4 1 0 0 1 7.11.2011Reklama Old Spice w rękach polskich internautówMarka Old Spice oddaje losy kultowej reklamy w ręce internautów. „Głosuj na głos” to inicjatywa, w której internauci wybiorą polską wersję reklamy ze słynnym Isaiahem Mustafą. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem profilu Old Spice na Facebooku i kanału YouTube.
0 2 0 0 0 7.11.2011Mamastudio odświeża wizerunek marki Lukas FinanseIdentyfikacja wizualna nowo powstałej spółki Lukas Finanse to efekt pracy Mamastudio. Celem było wzmocnienie wizerunku instytucji finansowej działającej w obszarze consumer finance, opartej na wartościach takich jak przejrzystość, nowoczesność, prostota oraz sprawność działania.
0 1 0 0 0 7.11.2011Top 10 centrów handlowych w PolsceCentra handlowe to nie tylko dobre miejsce na zakupy. Wielu Polaków spędza tam swój wolny czas. Program Jakość Obsługi przeprowadził ogólnopolskie badanie jakości obsługi centrów handlowych by sprawdzić, jak oceniają je konsumenci. Oceny klientów wyłoniły najlepsze placówki.
1 1 0 0 0 7.11.2011„Olivia” z kuponami rabatowymi (wideo)Do najnowszego numeru miesięcznika „Olivia” dołączone zostaną kupony rabatowe, które będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce. Kupony będzie można realizować podczas weekendu 26-27 listopada w ramach akcji „Rodzinne zakupy z Olivią”.