Budżet medialny Philipsa podzielony między Carat i MPG
  • 0
  • 1
8.11.2011

Budżet medialny Philipsa podzielony między Carat i MPG

Globalny budżet medialny Philipsa, wynoszący 500 mln dolarów, podzielą między sobą domy mediowe MPG i Carat. Dotychczas wyłączność w obsłudze holenderskiej marki miał Carat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54823 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 listopada 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2011

Laureaci konkursu Mixx Awards 2011

Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs Mixx Awards 2011, skierowany do autorów kampanii reklamowych w polskim Internecie. Gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo w Warszawie (8–9 listopada). Człowiekiem Roku została Anna Sakowicz, Agencjami Roku – 180 Heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, Domem Mediowym Roku – Starcom, a Marketerem Roku – Grupa Żywiec. Nagrodę specjalną Mixx otrzymał Krzysztof Golonka.