0 1 0 0 1 3.11.2011Tomasz Lis rusza z nowym projektem w InternecieZgodnie z informacjami podanymi przez IAB, Tomasz Lis od miesięcy pracuje nad uruchomieniem nowego opiniotwórczego serwisu internetowego. Jego start zaplanował na początek 2012 roku. Szczegóły dotyczące projektu zostaną przedstawione w czasie Forum IAB, którego Tomasz Lis będzie gościem.
1 1 0 0 1 3.11.2011Krystyna Czubówna kąśliwie na Facebooku (wideo)Nowa aplikacja Serwisu Ochrony Konsumenta na Facebooku pozwala użytkownikowi zbadać własne zachowania konsumenckie. Bohaterem marki jest Krystyna Czubówna, która wciela się w rolę rzeczowego, acz kąśliwego eksperta ds. zachowań konsumenckich.
0 1 0 0 0 3.11.2011Nowa kampania Orange: by klienci mieli lepiejKampania „W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” prowadzona będzie w telewizji, prasie, Internecie oraz na bilbordach. Przez cały listopad będzie można dowiedzieć się, jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty operatora dzięki nowym usługom.
0 1 0 0 0 3.11.2011Od firm oczekujemy rzeczowych informacji zamiast reklamPolacy na stronach internetowych firm najczęściej poszukują informacji o cenach lub usługach i zakresie działalności przedsiębiorstwa – wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem, z jakim spotykają się konsumenci, są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn internetowych.
1 1 0 0 0 3.11.2011Bloger i diler grają na Fordzie (wideo)„Wszystko Gra” – tak nazywa się wspólny projekt śląskiego dilera Forda, firmy Auto-Boss i blogera motoryzacyjnego Michała Jaraczewskiego. Celem jest zaprezentowanie możliwości najnowszego Forda Focusa i pokazanie auta z nieco innej perspektywy.
0 1 0 0 0 3.11.2011Psy to uwielbiają – nowa kampania producenta karmyFirma Butcher’s Pet Care, producent karmy dla zwierząt, rozpoczyna drugą odsłonę kampanii „Naturalnie – psy to uwielbiają”, obejmującą m.in. reklamę outdoorową, sponsoring, niestandardową obecność w telewizji, działania PR oraz konkursy w prasie kobiecej.
0 1 0 0 0 3.11.2011Śniadanie daje mocRozpoczęły się działania PR promujące ogólnopolską akcję edukacyjną „Śniadanie daje moc”. Akcja adresowana jest do nauczycieli, rodziców i uczniów klas I–III szkół podstawowych w całej Polsce.
1 1 0 0 0 3.11.2011Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Odido (wideo)3 listopada rozpoczyna się kampania promująca sieć sklepów Odido. Celem jest przybliżenie sklepów tej marki jako znajdujących się blisko klienta i oferujących szeroki asortyment dobrej jakości produktów.
0 1 0 0 0 3.11.2011Digital One podpisała umowę z Bankiem Zachodnim WBKAgencja Digital One podpisała umowę z Bankiem Zachodnim WBK, dołączając do grona agencji interaktywnych współpracujących z BZ WBK w obszarze marketingu online.
0 1 0 0 0 3.11.2011Nowa kampania Sodexo Motivation SolutionsRozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Sodexo Motivation Solutions. Celem jest podkreślenie kompetencji firmy jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.