1 1 0 0 0 29.11.2011„Po stronie słońca” – kampania marki El Sol (wideo)„Po stronie słońca” – tak brzmi hasło rozpoczętej 21 listopada telewizyjnej kampanii marki win El Sol.
1 2 0 0 0 29.11.2011Saleta, Nowicki i Karpiel-Bułecka w kampanii charytatywnej (wideo)Przemysław Saleta, Łukasz Nowicki, Sebastian Karpiel-Bułecka i inni wspierają Unicef w kampanii „Faceci ratują dzieci”. Dochód z akcji przeznaczony zostanie w całości na zakup szczepionek dla kobiet i dzieci w Sierra Leone. Kampania potrwa do końca marca 2012.
0 1 0 0 1 29.11.2011Monitor Programów Lojalnościowych: raportPonad połowa Polaków przyznaje, że bierze udział w przynajmniej jednym programie lojalnościowym lub ma kartę stałego klienta. Jednocześnie tylko cztery z ponad stu programów lojalnościowych funkcjonujących na polskim rynku są identyfikowane przez więcej niż 10% Polaków, którzy uczestniczą w tego rodzaju inicjatywach marek.
1 1 0 0 0 29.11.2011Sony urządza pokój dzienny razem z projektantkami (wideo)Firma Sony podjęła współpracę z dwiema projektantkami — Lisą Roberts i Agnieszką Dębską. Owocem tej współpracy jest film „LivingRoomLooks”.
0 1 0 0 0 29.11.2011Program lojalnościowy marki PatrolAkcja „Hot jeans” rozpoczęła się z końcem listopada i potrwa do wyczerpania zapasów. Ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, rozwijanie relacji z obecnymi klientami, a także pozyskanie grupy nowych klientów, którzy chcą być na bieżąco informowani o kolekcjach odzieży marki Patrol, nowościach i promocjach.
0 2 0 0 0 29.11.2011„Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy” – kampania Union InvestmentKampania „Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy” promuje produkt finansowy Union Investment – subfundusz UniWIBID. Akcja rozpoczęła się 2 listopada 2011 r. i objęła prasę, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 29.11.2011„Promocja Jutra” – program wspierania promocji samorządów„Promocja Jutra” to nowy program skierowany do samorządów, stworzony przez fundację Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. W ramach programu znalazły się specjalistyczne usługi, dzięki którym bez wysokich nakładów inwestycyjnych będzie można wspomóc efektywne promowanie gminy, miasta czy regionu.
0 1 0 0 0 29.11.2011Rihanna w aplikacji augmented reality NiveaNivea we współpracy z międzynarodową gwiazdą muzyki pop – Rihanną – stworzyła aplikację w technologii augmented reality. Technologia ta pozwala odtwarzać pliki multimedialne za pomocą kamery internetowej w interakcji z użytkownikiem.
0 1 0 0 0 29.11.2011Czwarta kampania Streetcom promująca produkty dla niemowlątNestlé Nutrition przeprowadza czwartą w ciągu roku kampanię marketingu rekomendacji konsumenckich, dotyczącą produktów spożywczych dla niemowląt i małych dzieci. Agencja Streetcom zaangażowała we wszystkie kampanie w sumie ponad 11 000 ekspertów ze swojej społeczności.
0 1 0 0 0 29.11.2011Serce i Rozum zapraszają na daleką wycieczkęInternetowa kampania TP SA opiera się na konkursie, który rozpoczął się 22 listopada i będzie trwał do 5 grudnia. Celem biznesowym działań jest skłonienie klientów do przedłużenia jednej z usług TP.