Czwarta kampania Streetcom promująca produkty dla niemowląt - Marketing przy Kawie
Czwarta kampania Streetcom promująca produkty dla niemowląt
  • 0
  • 1
29.11.2011

Czwarta kampania Streetcom promująca produkty dla niemowląt

Nestlé Nutrition przeprowadza czwartą w ciągu roku kampanię marketingu rekomendacji konsumenckich, dotyczącą produktów spożywczych dla niemowląt i małych dzieci. Agencja Streetcom zaangażowała we wszystkie kampanie w sumie ponad 11 000 ekspertów ze swojej społeczności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 listopada 2011

28 listopada 2011