0 1 0 0 0 29.11.2011Carat bada świąteczne plany zakupowe PolakówW tym roku co drugi prezent gwiazdkowy kupimy w Internecie, a większość wydanych pieniędzy zostanie przeznaczonych na upominki dla dzieci. Co i za ile Polacy zamierzają kupić dzieciom? Skąd dowiemy się, o czym marzą najmłodsi?
0 1 0 0 0 29.11.2011Zamek Królewski ma agencję ds. komunikacji w social mediaLubię To Social Media Agency wygrała konkurs na obsługę Zamku Królewskiego w Warszawie w mediach społecznościowych.
0 7 0 0 0 28.11.2011Ranking sklepów internetowych 2011 – raportPolacy po raz kolejny nie zamierzają oszczędzać na nadchodzących świętach. 35 procent osób nie zamierza ograniczać wydatków – wynika z badań firmy Deloitte. Statystyczna polska rodzina na Boże Narodzenie zamierza wydać 1950 złotych, o 150 złotych więcej niż w roku ubiegłym. Najbardziej pożądane przez nas prezenty to kosmetyki i perfumy.
0 1 0 0 0 28.11.2011Debiut Bobbi Brown w polskim InterneciePolska jest 15. krajem świata, w którym swój serwis w lokalnej wersji językowej uruchamia Bobbi Brown – marka kosmetyków selektywnych z portfolio Estée Lauder Companies.
0 1 0 0 0 28.11.2011„Pluszaki śpiewają dla edukacji” – kontynuacja akcji społecznej IkeiIKEA Foundation przekazuje 1 euro organizacjom UNICEF i Save The Children ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, dania dziecięcego oraz książeczki dla dzieci, by zapewnić najmłodszym z najbiedniejszych krajów dostęp do edukacji. Akcja potrwa do 24 grudnia.
0 1 0 0 0 28.11.2011Star Digital dla WARPAgencja interaktywna Star Digital wygrała przetarg na realizację kampanii internetowej, rozpisany przez Wielkopolską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Kampania potrwa do 18 grudnia 2011 roku.
0 1 0 0 0 28.11.2011Piąta, jubileuszowa Gala MediaTorówMediaTory to plebiscyt, w którym od 2007 roku studenci dziennikarstwa z 13 uczelni publicznych wskazują i nagradzają najważniejsze i najbardziej wartościowe ich zdaniem zjawiska w polskich mediach. Gala finałowa odbędzie się 3 grudnia o godzinie 17.00 w Krakowie przy ulicy Krupniczej 33.
0 1 0 0 0 28.11.2011Świąteczna kampania cukru KrólewskiegoZ końcem listopada rozpoczyna się świąteczna kampania cukru Królewskiego, promująca produkty przeznaczone do wypieków i usprawniające pracę w kuchni. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę konsumencką i branżową.
0 7 0 0 0 28.11.2011Kampania MK CafeWystartowała telewizyjno-radiowa kampania nowego produktu marki MK Cafe – kawy stworzonej do picia z mlekiem.
0 2 0 0 0 28.11.2011Październikowy AdReport: TrendyAdReport: Trendy to badanie monitorujące aktywność reklamową poszczególnych branż i podmiotów. Liderami październikowych statystyk są branże „Media, książki, CD, DVD” i „Telekomunikacja” oraz, wśród klientów, Wirtualna Polska.