Monitor Programów Lojalnościowych: raport
  • 0
  • 1
29.11.2011

Monitor Programów Lojalnościowych: raport

Ponad połowa Polaków przyznaje, że bierze udział w przynajmniej jednym programie lojalnościowym lub ma kartę stałego klienta. Jednocześnie tylko cztery z ponad stu programów lojalnościowych funkcjonujących na polskim rynku są identyfikowane przez więcej niż 10% Polaków, którzy uczestniczą w tego rodzaju inicjatywach marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Gorek

12 lat temu

Badanie z tezą?

Teza to oczywiscie "pr.lojalnościowe są opłacalne,korzystne i potrzebne - wchodźcie w to, wchodźcie,wchodźcie!" To nic, że ludzie deklarują brak związku członkostwa z decyzjami zakupowymi. Interpretacja zawsze może być twórcza : "bo tu działa wpływ nieuświadomiony" (hahaha) To nic, że programów narobiło się "jak mrówków" tak że ludzie nawet ich nie rozróżniają i nie kojarzą(kartę wciska się im na zasadzie "a co to pani szkodzi, a może pani zyskać") i żaden to już wielki prestiż coś takiego prowadzić. To się zinterpretuje, że jetto "wielkie wyzwanie komunikacyjne, żeby się wyróżnić". Nie szkodzi że dalej jawnie wychodzi na to, że tylko widoki na zniżki, ostatecznie na nagrody trzymają ludzi przy programach. A wszyscy spece trąbili że to nie o taką motywację powinno chodzić. Więc co to wszystko jest? Zaklinanie rzeczywistości przed nową falą kryzysu?

29 listopada 2011