0 1 0 0 0 5.01.2012Nycomed wybrał dom mediowyMedia Group została domem mediowym pracującym dla firmy farmaceutycznej Nycomed. Podmiot ten został wybrany na podstawie przeglądu ofert, zorganizowanego i przeprowadzonego przez Instytut Audytu Mediowego.
0 2 0 0 0 5.01.2012Posiedź jak Kulczyk – proponuje KPKompania Piwowarska, wspierając WOŚP, wystawiła do zlicytowania 9 przedmiotów. Na jednej z aukcji charytatywnych można wylicytować meble, których używał znany polski biznesmen – Jan Kulczyk.
0 1 0 0 0 5.01.2012Sprostowanie informacji o kampanii Cigger.pl21 grudnia 2011 r. zamieściliśmy w serwisie marketing-news.pl informację, że w reklamie marki Cigger obok Olafa Lubaszenki wystąpiła aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
0 1 0 0 0 4.01.2012Raiffeisen Bank International oraz Polbank EFG wybrały domy medioweW regionalnym przetargu firm Raiffeisen Bank International oraz Polbank EFG zwyciężyła grupa VivaKi, do której należą sieci domów mediowych ZenithOptimedia i Starcom MediaVest Group.
1 1 0 0 0 4.01.2012Jolanta Kwaśniewska po raz kolejny w reklamie Rutinacei (wideo)Aflofarm, producent Rutinacei Max, od trzech miesięcy współpracuje z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji Porozumienie bez Barier. Wspólnie rozpoczęli akcję wsparcia dla Kliniki Pediatrii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.
0 1 0 0 0 4.01.2012Firma SeniorenService24 podpisała umowę z agencją PRSeniorenService24 to niemiecka agencja pośrednictwa pracy pozyskująca dla niemieckich seniorów profesjonalne opiekunki z Polski. Agencja z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z Good One PR.
0 1 0 0 0 4.01.2012Ceramika Paradyż przedłuża umowę z agencją PRFirma Ceramika Paradyż przedłużyła umowę z agencją Multi Communications. Umowa została zawarta na 12 miesięcy. Obie firmy współpracują ze sobą od trzech lat.
1 1 0 0 0 4.01.2012Kontynuacja serialowej kampanii ING (wideo)Kampania ING reklamuje jeden z produktów banku – konto Direct.
0 2 0 0 0 4.01.2012Serce WOŚP znów na PKiNOd 3 stycznia na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie trwały prace – alpiniści zamontowali nową finałową dekorację WOŚP, wydrukowaną kilka dni temu w związku z tegoroczną jubileuszową imprezą.
0 1 0 0 0 4.01.2012Raport: pozytywne postrzeganie PRTylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby – wynika z raportu „Społeczna recepcja public relations”, opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.