1 1 0 21.03.2012Beata Grickevich w spocie reklamującym Loratan Pro (wideo)Rozpoczęła się kampania Loratanu Pro – leku antyhistaminowego. Udział w zdjęciach wzięła znana pływaczka freediverowa z Łotwy – Beata Grickevich. Zdjęcia podwodne, które można zobaczyć w spocie, realizowane były nad Morzem Czerwonym w miejscowości Dahab w Egipcie.
0 2 0 21.03.2012Radio najpopularniejsze wśród młodszych kobietCodziennie blisko 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium notuje w młodszych grupach słuchaczek – w kategoriach wiekowych 15–24 i 25–39 lat wskaźnik ten sięga 80 procent – wynika z badania Radio Track, dostarczonego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 21.03.2012Ringier Axel Springer współpracuje z PixadSieć reklamowa PixAd nawiązała współpracę z Ringier Axel Springer (RAS), dzięki której poszerza swoje portfolio zrzeszonych w sieci witryn.
0 1 0 21.03.2012Intermarché – kolejny rok kampanii skierowanej do rodzinIntermarché kontynuuje działania skierowane do rodzin. Głównym filarem komunikacji są brand heroes marki – Zigosy, dla których powstała specjalna strona internetowa oraz fan page na Facebooku.
1 3 0 21.03.2012Oknoplast reklamuje się jako Top Sponsor Interu Mediolan (wideo)Od 16 marca trwa kampania reklamowa firmy Oknoplast. Na początku roku Oknoplast został oficjalnym Top Sponsorem Interu Mediolan, a reklama stanowi rozwinięcie współpracy. W wizerunkowym spocie przedstawiona została krótka historia profesjonalnego gracza, która nawiązuje do strategii rozwoju firmy Oknoplast.
0 1 0 21.03.2012VII edycja konkursu dla dziennikarzy „Libertas et Auxilium”Rozpoczęła się VII edycja konkursu dla dziennikarzy „Libertas et Auxilium”, przeznaczonego dla autorów artykułu, programu telewizyjnego lub audycji radiowej poświęconej ochronie konsumentów lub konkurencji, które zostały opublikowane albo wyemitowane w 2011 roku.
0 1 0 21.03.2012Marka w dobrej kondycji – zapowiedź raportu OBOP-uSyndykatowy raport „Marka w dobrej kondycji. Jak budować markę w oparciu o marketing sportowy”, dotyczący konsumpcji sportów w Polsce, prezentuje wieloaspektową analizę stosunku Polaków do sportu i marketingu sportowego ukazując jego racjonalne, emocjonalne oraz konsumpcyjne znaczenie.
0 1 0 21.03.2012Audyt do wygrania podczas konferencji „Krakowski e-biznes”!Prowadzenie biznesu za pośrednictwem Internetu staje się powoli koniecznością. Na szczęście lokalni przedsiębiorcy postanowili podzielić się swoim doświadczeniem. 26 marca, podczas bezpłatnej konferencji w Krakowskim Parku Technologicznym, prócz praktycznej wiedzy uczestnicy dostaną też szansę na zdobycie cennej nagrody ufundowanej przez organizatora – Akademię Empathy.
0 1 0 21.03.2012Budowlana Marka Roku zmienia formułęOrganizowany od 7 lat konkurs na Budowlaną Markę Roku zyskuje nową formułę. Od 2012 roku czołowe marki sektora budowlanego tytułowane będą Złotą, Srebrną i Brązową Budowlaną Marką Roku. Kolejną nowością jest konieczność zgłoszenia brandu do rankingu.
0 1 0 21.03.2012Ewa Farna ambasadorką nowej telefonii komórkowej – MTV MobileAmbasadorką nowej telefonii komórkowej została znana polska piosnkarka – Ewa Farna. Nowa oferta powstała dzięki współpracy grupy medialnej Viacom Internetional Media Networks oraz Polskiej Telefonii Cyfrowej. MTV Mobile powered by T-Mobile trafi do sprzedaży w Polsce 29 marca. Oferta ma być skierowana do młodych ludzi.