1 1 4.01.2012Kontynuacja serialowej kampanii ING (wideo)kampanie reklamowe TweetKampania ING reklamuje jeden z produktów banku – konto Direct.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 4.01.2012Serce WOŚP znów na PKiNOd 3 stycznia na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie trwały prace – alpiniści zamontowali nową finałową dekorację WOŚP, wydrukowaną kilka dni temu w związku z tegoroczną jubileuszową imprezą.
0 1 0 0 0 4.01.2012Raport: pozytywne postrzeganie PRTylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby – wynika z raportu „Społeczna recepcja public relations”, opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.
0 5 0 0 0 4.01.2012Samochód Adama Małysza i monety NBP w akcji WOŚPMonety w kształcie serca oraz wyjątkowe przedmioty i numizmaty z NBP to przedmioty, których kupnem można wesprzeć XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na aukcji można wylicytować także samochód marki Porsche Cayenne, w którym ścigał się Adam Małysz.
0 1 0 0 0 4.01.2012Ruszyła kampania laureata konkursu AMSOd początku stycznia na 1500 nośnikach AMS w całej Polsce można oglądać plakat Jana Bajtlika, zwycięzcy 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Miłość nie cukierki”.