0 1 0 0 0 4.01.2012Raiffeisen Bank International oraz Polbank EFG wybrały domy medioweW regionalnym przetargu firm Raiffeisen Bank International oraz Polbank EFG zwyciężyła grupa VivaKi, do której należą sieci domów mediowych ZenithOptimedia i Starcom MediaVest Group.
1 1 0 0 0 4.01.2012Jolanta Kwaśniewska po raz kolejny w reklamie Rutinacei (wideo)Aflofarm, producent Rutinacei Max, od trzech miesięcy współpracuje z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji Porozumienie bez Barier. Wspólnie rozpoczęli akcję wsparcia dla Kliniki Pediatrii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.
0 1 0 0 0 4.01.2012Firma SeniorenService24 podpisała umowę z agencją PRSeniorenService24 to niemiecka agencja pośrednictwa pracy pozyskująca dla niemieckich seniorów profesjonalne opiekunki z Polski. Agencja z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z Good One PR.
0 1 0 0 0 4.01.2012Ceramika Paradyż przedłuża umowę z agencją PRFirma Ceramika Paradyż przedłużyła umowę z agencją Multi Communications. Umowa została zawarta na 12 miesięcy. Obie firmy współpracują ze sobą od trzech lat.
1 1 0 0 0 4.01.2012Kontynuacja serialowej kampanii ING (wideo)Kampania ING reklamuje jeden z produktów banku – konto Direct.
0 2 0 0 0 4.01.2012Serce WOŚP znów na PKiNOd 3 stycznia na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie trwały prace – alpiniści zamontowali nową finałową dekorację WOŚP, wydrukowaną kilka dni temu w związku z tegoroczną jubileuszową imprezą.
0 1 0 0 0 4.01.2012Raport: pozytywne postrzeganie PRTylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby – wynika z raportu „Społeczna recepcja public relations”, opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.
0 5 0 0 0 4.01.2012Samochód Adama Małysza i monety NBP w akcji WOŚPMonety w kształcie serca oraz wyjątkowe przedmioty i numizmaty z NBP to przedmioty, których kupnem można wesprzeć XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na aukcji można wylicytować także samochód marki Porsche Cayenne, w którym ścigał się Adam Małysz.
0 1 0 0 0 4.01.2012Ruszyła kampania laureata konkursu AMSOd początku stycznia na 1500 nośnikach AMS w całej Polsce można oglądać plakat Jana Bajtlika, zwycięzcy 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Miłość nie cukierki”.
0 1 0 0 0 4.01.2012Easy-Forex rozpoczyna współpracę z agencją PREasy-Forex – platforma służąca do handlu na międzynarodowym rynku walutowym – podpisała na początku stycznia umowę z agencją ITBC Communication.