0 1 0 0 0 25.01.2012Kredyt Bank reklamuje bankowość osobistąKredyt Bank rozpoczął promocję programu Concerto – bankowości osobistej dla zamożnych klientów. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa w prasie, Internecie oraz w placówkach banku w całej Polsce.
0 1 0 0 1 25.01.2012Zarobki Google na wpływach z reklam w 2011: raportFirma WordStream przygotowała zestawienie przychodów, jakie Google osiągnęło w zeszłym roku. Na konto Google wpłynęło prawie 38 mld dolarów, czyli o ponad 7 mld więcej niż dwa lata temu. Największy udział miały w tym firmy ubezpieczeniowe, finansowe oraz detaliczne.
0 1 0 0 0 24.01.2012Kongres Profesjonalistów Public Relations 2012W dniach 19–20 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Wydarzenie organizowane jest przez Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz Newsline.
0 1 0 0 0 24.01.2012Rusza Pudelek.tvWłaśnie rozpoczął działalność multimedialny serwis Pudelek.tv. Można będzie w nim znaleźć zarówno produkcje zrealizowane przez zespół Pudelka, jak i materiały wideo pochodzące z zewnętrznych agencji z Polski i zagranicy.
0 5 0 0 0 24.01.2012Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2011: raportW grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło „Rzeczpospolitej”. Druga pozycja należy do „Gazety Wyborczej”. Na podium jest też radio Rmf FM, a tuż za nim „Dziennik Gazeta Prawna” i telewizja TVN24 – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 24.01.2012Raport „Social Media 2012”W tegorocznej edycji raportu „Social Media 2012” można znaleźć wyniki badania obecności polskich marek na Facebooku. Raport ukazuje rynek polskich mediów społecznościowych: historie sukcesu, największe wpadki, przenikanie się społeczności z telewizją i inne zagadnienia związane z social media. Został stworzony przez redakcję Internet Standard.
0 1 0 0 0 24.01.2012Sygma Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę strategicznąPrzetarg Sygma Banku na obsługę strategiczną oraz kreatywną marki wygrała agencja JWT Warszawa.
0 1 0 0 0 24.01.2012Payback współpracuje z ACRAgencja mediowa ACR została partnerem technologicznym multipartnerskiego programu bonusowego Payback.
0 1 0 0 0 24.01.2012Inchcape Motor Polska wybrała partnera komunikacji onlineFirma Inchcape Motor Polska – dealer motocykli i samochodów marki BMW i Mini – wybrała partnera komunikacji online. Została nim agencja Hypermedia Isobar.
0 1 0 0 0 24.01.2012„Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”: raportRaport „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”, stworzony przez TNS, powstał na bazie indywidualnych wywiadów z dyrektorami działów marketingu (CMO) międzynarodowych firm takich jak Coca-Cola, Kellogg, Nissan, Xerox. Publikacja towarzyszyła realizacji badania Digital Life.