0 1 0 8.05.2012„Zamów pizzę i odbieraj nagrody!” – kampania promocyjna Dominium PizzaDominium Pizza rozpoczyna kampanię reklamową, promującą pizze dostarczane do domu. Kampania rozpoczęła się 1 maja i potrwa do 1 lipca; jej część radiowa i outdoorowa będzie prowadzona w konkretnych okresach dwutygodniowych w maju i czerwcu.
0 1 0 8.05.2012Żubrówka zadba o social mediaAgencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) poprowadzi kompleksową obsługę marki Żubrówka w mediach społecznościowych.
0 1 1 8.05.2012Tyskie Klasyczne wsparte kampanią reklamowąTyskie wprowadza alternatywny wariant piwa – Tyskie Klasyczne, którego skład został stworzony w oparciu o ustanowione w XVI wieku prawo czystości piwa, w związku z czym piwo warzone jest wyłącznie ze słodu jęczmiennego, chmielu i wody.
1 1 0 8.05.2012USP Zdrowie reklamuje Ibuprom Max Sprint (wideo)Spot reklamowy preparatu Ibuprom Max Sprint mówi o szybkości działania i skuteczności płynnej formy kapsułki leku. Reklama jest emitowana od 1 maja.
0 1 0 8.05.2012Podprogowa reklama w filmie „Apocalypto”?Na Wykopie ukazała się informacja że w filmie „Apocalypto”, który 7 maja emitował Polsat, pojawiła się reklama podprogowa. Na jednej z klatek filmu można było zobaczyć mydło marki Dove.
0 1 0 8.05.2012VIPMedica Club na rynku programów zakupowychTwórcy VIPMedica Club wprowadzają na polski rynek pierwszą platformę zakupową skierowaną wyłącznie do lekarzy i lekarzy dentystów, która docelowo ma funkcjonować w całej Europie. Dla uczestników VIPMedica Club będzie dostępny od lipca tego roku.
1 1 0 8.05.2012Bakuś reklamuje Formułę Zrównoważonego Rozwoju (wideo)7 maja wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy Bakoma wprowadzająca na rynek nowego Bakusia Puszystego z Formułą Zrównoważonego Rozwoju. Działania promocyjne obejmują głównie telewizję, prasę kobiecą, parentingową oraz tytuły branżowe. Pod koniec kwietnia uruchomiona została także nowa strona internetowa marki Bakuś.
0 1 0 8.05.2012„Liczą się fakty, nie złudzenia!” – kampania reklamowa Comarch7 maja emisją reklam w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” rozpoczęła się największa tegoroczna kampania reklamowa Comarch – producenta oprogramowania dla przedsiębiorstw. Komunikacja kampanii opiera się na wprowadzonej właśnie metodyce sprzedaży oprogramowania dla firm. Akcja reklamowa potrwa do końca czerwca.
0 1 0 8.05.2012Nowy produkt reklamowy w portfolio nk.plEasyAd, samoobsługowa reklama graficzno-tekstowa, to nowy produkt, który portal NK wprowadza do swojej oferty. Produkt już umożliwia targetowanie demograficzne i geograficzne, a w planach jest wprowadzenie targetowania behawioralnego. Rozwiązanie zostało stworzone we współpracy z NetSprint.
0 1 0 8.05.2012Clarena zadba o public relationsAgencja Highlite PR podpisała umowę z firmą Clarena, polskim producentem i dostawcą profesjonalnych preparatów pielęgnacyjnych oraz specjalistycznego sprzętu zabiegowego dla salonów kosmetycznych.