0 1 24.01.2012Payback współpracuje z ACRprogramy lojalnościowe i crm TweetAgencja mediowa ACR została partnerem technologicznym multipartnerskiego programu bonusowego Payback.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.01.2012Inchcape Motor Polska wybrała partnera komunikacji onlineFirma Inchcape Motor Polska – dealer motocykli i samochodów marki BMW i Mini – wybrała partnera komunikacji online. Została nim agencja Hypermedia Isobar.
0 1 0 0 0 24.01.2012„Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”: raportRaport „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”, stworzony przez TNS, powstał na bazie indywidualnych wywiadów z dyrektorami działów marketingu (CMO) międzynarodowych firm takich jak Coca-Cola, Kellogg, Nissan, Xerox. Publikacja towarzyszyła realizacji badania Digital Life.
0 1 0 0 0 24.01.2012Przetarg na wybór studia nagraniowego dla RMFGrupa RMF przeprowadzi przetarg na studio nagraniowe, które będzie w 2012 r. głównym producentem na potrzeby działu sprzedaży. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w połowie lutego, a współpraca zostanie nawiązana na okres 12 miesięcy.
0 1 0 0 0 24.01.2012Zakończył się konkurs marki TatraGłównym celem konkursu pod hasłem „Tatra Grzaniec zagrzewa do pracy” było zapewnianie wsparcia dystrybucji wprowadzonej nowości rynkowej – sezonowego piwa Tatra Grzaniec. Przygotowaniem i obsługą konkursu zajęła się agencja Advertiva.