Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2011: raport - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2011: raport
  • 0
  • 5
24.01.2012

Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2011: raport

W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło „Rzeczpospolitej”. Druga pozycja należy do „Gazety Wyborczej”. Na podium jest też radio Rmf FM, a tuż za nim „Dziennik Gazeta Prawna” i telewizja TVN24 – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2012