1 4 0 0 0 22.02.2012Elisabeth Olsen twarzą Asos (wideo)Elisabeth Olsen – młodsza siostra słynnych aktorek, bliźniaczek Mary-Kate i Ashley Olsen – wystąpiła w sesji zdjęciowej dla Asos – brytyjskiej marki odzieżowej.
0 1 0 0 0 22.02.2012Hotel Modrzewiówka z agencją PRFirma Smyrska PR rozpoczęła realizację projektu promującego nowy obiekt hotelowy w Lanckoronie. Celem działań PR jest wsparcie launchu hotelu Modrzewiówka oraz zwiększenie rozpoznawalności tego obiektu.
2 2 0 0 0 22.02.2012Polscy zwycięzcy konkursu One Awards (wideo)W konkursie One Awards nagradzane są kampanie reklamowe zrealizowane przez agencje Starcom MediaVest. Grand Prix tegorocznej edycji konkursu One Awards otrzymał projekt „Hjerteknuser”. Wśród finalistów konkursu znalazły się trzy polskie prace.
2 1 0 0 0 22.02.2012„Zróbmy wiosenne porządki razem” – reklama 13th Street Universal (wideo)13th Street Universal to kanał telewizyjny specjalizujący się w kinie akcji i zbrodni. 22 lutego rozpoczęła się pierwsza polska kampania wizerunkowa kanału.
2 1 0 0 0 22.02.2012Szymon Majewski ponownie w reklamach PKO BP (wideo)Szymon Majewski reklamuje nową ofertę PKO BP – Max Pożyczka Mini Rata. Tym razem wystąpił on w roli konsultanta spełniającego marzenia klientów. Kampania rusza 22 lutego w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 22.02.2012Pracownicy podkarpackich ZAZ-ów bohaterami telewizyjnych spotów reklamowych (wideo)Na antenie TVP Rzeszów ruszyła nowa kampania reklamowa. Jej bohaterami są niepełnosprawni pracownicy Zakładów Aktywności Zawodowej – to właśnie oni są odtwórcami ról w siedmiu spotach tworzących kampanię społeczną poświęconą idei zatrudniania osób z niepełnosprawnością. Podobna kampania od września 2012 roku prowadzona będzie też na antenie TVP Kraków.
0 1 0 0 0 22.02.2012NaviExpert wybrał agencję performance marketinguNaviExpert, dostawca nawigacji mobilnej, podpisał umowę z agencją Cube Group. Rozpoczynająca się z końcem lutego współpraca obejmie przygotowanie przez Cube Group strategii działań wspierających sprzedaż w kanale własnym firmy za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia.
0 2 0 0 0 21.02.2012Uczestnictwo Polaków w wydarzeniach kulturalnych: raportNajczęstszym powodem, dla którego Polacy uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych, jest chęć odprężenia się, zaś największą barierą w korzystaniu z kultury – brak czasu. Spośród wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych Polacy preferują projekcje filmowe, imprezy taneczne, koncerty muzyki popularnej oraz festiwale muzyczne. Głównym źródłem informacji na temat wydarzeń kulturalnych są reklamy telewizyjne – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
2 3 0 0 0 21.02.2012Kampania społeczna „Ojczysty. Dodaj do ulubionych” (wideo)Spoty telewizyjne zatytułowane „Zoo” i „Biuro” zostały przygotowane w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Ojczysty. Dodaj do ulubionych”.
2 1 0 0 0 21.02.2012Tesco reklamuje koszyk produktów i śledzie (wideo)W najnowszej reklamie Tesco jeden z jej brand heroes – Henio – reklamuje koszyk produktów sprzedawanych w Tesco pod własną marką oraz filety śledziowe.