0 1 0 1.06.2012Omega Kancelarie Prawne z agencją public relationsZ początkiem czerwca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z kancelariami prawnymi Omega. Agencja zajmie się strategią komunikacji, budowaniem wizerunku marki, media relations, social media, e-PR oraz działaniami z zakresu employer brandingu.
1 1 5 1.06.2012Śpiewający Mike Tyson reklamuje napoje energetyczne Black (wideo)1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa napoju energetycznego Black. W spocie wystąpił słynny były pięściarz – Mike Tyson. Kampania „Tak działa Black!” potrwa do końca czerwca, będzie miała kilka odsłon, a jej celem jest ukazanie działania napoju energetycznego.
1 1 0 1.06.2012„Pieszczoch” – nowa reklama z Sercem i Rozumem (wideo)W nowym spocie Orange Serce daje Rozumowi tajemnicze kudłate zwierzątko – tytułowego Pieszczocha.
0 1 0 1.06.2012Reset2 z agencją public relationsReset2, producent systemów informatycznych dla sektora MSP, rozpoczął współpracę z agencją Węc PR. Agencja zajmie się m.in. bieżącym doradztwem komunikacyjnym, PR produktowym i relacjami z mediami.
0 1 0 1.06.2012W młodych e-siła: badanie MegapanelCoraz więcej dzieci korzysta z Internetu. Już co piąty jego użytkownik to osoba w wieku 7–18 lat. Internet to dla nich źródło rozrywki, platforma do kontaktu z rówieśnikami i najszybszy sposób na uzyskanie informacji pomocnych w nauce – wynika z badań Megapanel PBI/Gemius za marzec 2012.
0 3 0 1.06.2012Nowa identyfikacja wizualna kosmetyków IwostinDermokosmetyki Iwostin mają nową identyfikację wizualną. Zmiana objęła m.in. opakowania, logotyp oraz hasło reklamowe. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, zwiększenie czytelności opakowań, widoczności na aptecznej półce oraz uspójnienie wyglądu poszczególnych linii produktów.
0 1 0 1.06.2012„Kodeks odpowiedzialnego biznesu” Pracodawców RPPracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej zaprezentowali publikację „Warto mieć standardy, czyli kodeks odpowiedzialnego biznesu oraz podręcznik do jego wdrażania”. Stanowi ona zbiór wskazówek do wdrażania zasad corporate responsibility.
1 1 1 1.06.2012Edyta Górniak w nowej odsłonie kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)W najnowszym odcinku serialu WiFi Express, który promuje konto direct w ING Banku Śląskim, do dopingu biało-czerwonych zagrzewa Edyta Górniak. Reklamie towarzyszy aplikacja na smartfony i tablety, pozwalająca kibicom śpiewać przyśpiewki piłkarskie razem z polską wokalistką. Spot telewizyjny promuje ofertę programu bankujesz-kupujesz.
0 1 0 1.06.2012Konkurs na opracowanie identyfikacji wizualnej Narodowego Banku PolskiegoPrzedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji identyfikacji wizualnej Narodowego Banku Polskiego.
0 1 0 1.06.2012Burger King nagrodził majorówRestauracje Burger King obdarowały osoby, które najczęściej przychodzą do ich restauracji.