Internet wspiera poszukiwanie zaginionych: kampania Fundacji Itaka - Marketing przy Kawie
Internet wspiera poszukiwanie zaginionych: kampania Fundacji Itaka
  • 0
  • 1
5.03.2012

Internet wspiera poszukiwanie zaginionych: kampania Fundacji Itaka

W marcu rozpoczęła się kampania internetowa Fundacji Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, której celem jest włączenie internautów w działania poszukiwawcze zaginionych dzieci. Akcja potrwa, z różnym nasileniem, do końca kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2012

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2012

„Autyzm – całe moje życie”. Ciąg dalszy kampanii z udziałem Bartłomieja Topy (wideo)

Bartłomiej Topa dziwnie zachowujący się w metrze czy w programie telewizji śniadaniowej – filmy rejestrujące te sytuacje ściągnęły na siebie sporo uwagi i wywołały liczne komentarze. Był to pierwszy etap akcji „Autyzm – całe moje życie”, w której Fundacja Synapsis chciała przybliżyć odbiorcom typowe zachowania osób z autyzmem, by przeciwdziałać ich stygmatyzacji. Obecnie Fundacja publikuje dwa kolejne filmy na temat tego zaburzenia i jego objawów.