Rozpoczęła się kampania festiwalu Misteria Paschalia (wideo) - Marketing przy Kawie
Rozpoczęła się kampania festiwalu Misteria Paschalia (wideo)
  • 1
  • 1
5.03.2012

Rozpoczęła się kampania festiwalu Misteria Paschalia (wideo)

Wystartowała kampania promocyjna 9. edycji festiwalu Misteria Paschalia (2–9 kwietnia). Layout tegorocznej edycji wydarzenia oparto na postaci biblijnej Judyty, stanowiącej częstą inspirację dla artystów tego okresu, a program festiwalu zbudowano wokół dwóch oratoriów związanych z jej postacią – „Juditha Triumphans” Antonia Vivaldiego i „La Giuditta” Alessandra Scarlattiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2012