Heyah reklamuje darmowe rozmowy telefoniczne (wideo)
  • 5
  • 4
6.03.2012

Heyah reklamuje darmowe rozmowy telefoniczne (wideo)

W serii spotów Heyah reklamuje swoją nową usługę – Freeyah. Operator zachęca do ściągnięcia darmowej aplikacji na smartfona, co ma umożliwić darmowe rozmowy z innymi jej użytkownikami. Z usługi mogą korzystać użytkownicy wszystkich sieci komórkowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2012

Dlaczego konsumenci zrywają z kontakty z markami w mediach społecznościowych? (infografika)

W 2011 r. 94% największych marek (91% w 2010) wykorzystywało swoje profile na Facebooku jedynie do jednokierunkowej interakcji ze swoimi fanami, nie udostępniając konsumentom możliwości rozpoczęcia konwersacji. Ponadto 56% marek (zarówno w 2011, jak i w 2010 r.) nie odpowiadało na pojedyncze komentarze użytkowników. Takie są wyniki badania przeprowadzonego w grudniu ub.r. przez firmę konsultingową A.T. Kearney. Przeanalizowała ona interakcje odbywające się na Facebooku pomiędzy 50 najważniejszymi światowymi markami a ich fanami, porównując je do tych z grudnia 2010 r.

5 marca 2012