0 1 0 12.06.2012Badanie Radio Track (marzec–maj 2012)Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadził kolejną edycję badania Radio Track, którego wyniki informują o najnowszych wynikach słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 12.06.2012Atmedia partnerem reklamowym telewizji EdusatTelewizja Edusat rozpoczyna współpracę z biurem reklamy mediów tematycznych Atmedia. Jest 61. stacją w jego portfolio.
0 4 0 12.06.2012Polacy wydmuchali rekord Guinnessa: kampania „Z Wirtuala do Reala”Od 20 maja do 8 czerwca trwała akcja „Z Wirtuala do Reala”, która była próbą pobicia rekordu Guinnessa na największą pompowaną piłkę. Najaktywniejsi okazali się Szczecinianie. Rekord Nigeryjczyków z 2010 roku został pobity – polska piłka osiągnęła wysokość 16 metrów.
1 1 0 12.06.2012Kampania reklamowa „Warka. Na każde zgrupowanie” (wideo)8 czerwca rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego Warki. Spot pojawił się we wszystkich stacjach ogólnopolskich.
0 1 0 11.06.2012Biedronka prowadziła w „eliminacjach” przed Euro 2012Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), w trakcie kilku miesięcy poprzedzających turniej kojarzenie marek z tą imprezą zmieniało się. Przed turniejem najczęściej wskazywaną marką (55%) była Biedronka, która sponsoruje polską reprezentację. Jej wynik był stabilny w kwietniu i na początku maja, by na koniec tego miesiąca gwałtownie wzrosnąć.
0 1 0 11.06.2012Światowe badanie branży monitoringu mediówSocial media, nowe technologie oraz brak jednorodnych uregulowań w zakresie prawa autorskiego to główne wyzwania, wskazane przez firmy monitorujące media w światowym badaniu FIBEP, dotyczącym sytuacji w branży, dostarczonym przez agencję Press-Service Monitoring Mediów. Większość firm dobrze ocenia swoją kondycję finansową i przewiduje dalszy wzrost dochodów.
0 1 0 11.06.2012Najcenniejszą marką samochodową na świecie jest BMW: ranking BrandZ Top 100Dzięki rosnącej na całym świecie sprzedaży samochodów, marka BMW mogła zająć najlepszą pozycję w siódmym dorocznym rankingu BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor.
0 1 0 11.06.2012Woblink z powodu awarii rozdaje darmowe e-bookiWoblink padł ofiarą awarii serwerów. W związku z tym firma zorganizowała akcję, podczas której każdy może za darmo pobrać e-booki z przygotowaniej puli 10 000 plików. Akcja potrwa do momentu usunięcia usterki serwerów.
0 1 0 11.06.2012Marka obuwnicza Mys z agencją public relationsAgencja Fashion PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z wchodzącą na polski rynek marką ręcznie robionego obuwia Mys.
0 1 0 11.06.2012Nowe biuro New Age Media w SofiiNew Age Media, dom sprzedaży reklamy kinowej, otwiera swoje biuro w Bułgarii. Zarządzać nim będzie Evangelina Stefanova. W ten sposób powstaje już piąty (po Węgrzech, Rumunii, Czechach i Słowacji) zagraniczny odział NAM w regionie, którego pracę nadzoruje główne biuro firmy w Warszawie.