1 1 0 0 0 13.03.2012„Poznaj przyjemność totalną!” – kampania reklamowa marki Jeżyki (wideo)9 marca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki prowadzona pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!”. Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry.
0 3 0 0 0 13.03.2012Bitwa o sportowych fanów na FacebookuAplikacja catNapoleon.com przeanalizowała sportowe fan page związane z największymi polskimi portalami. Celem analizy było zbadanie, jak bardzo takie strony angażują swoich użytkowników. Okazało się, że nad sercami sportowych fanów na Facebooku zapanowała Gazeta.pl; bardzo zaangażowaną grupę miłośników ma także Onet.
1 1 0 0 0 13.03.2012Reklama zachęcająca do uczestnictwa w konkursie Polish National Sales Awards (wideo)Spot został wyemitowany w telewizyjnych stacjach branżowych, m.in. TVN24, TVN CNBC. Głosu do spotu użyczył członek komisji sędziowskiej PNSA – Jacek Rozenek.
1 1 0 0 0 13.03.2012Film reklamujący Poznań nagrodzony na festiwalu Golden Citygate (wideo)Film „Congrats! Come & Enjoy” promujący Miasto Poznań przed UEFA Euro 2012 zajął trzecie miejsce w kategorii „Spoty TV" na festiwalu Golden Citygate w Berlinie. To jedyny film z Polski nagrodzony na festiwalu. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 8 marca na berlińskich targach ITB.
0 1 0 0 0 12.03.201223. Międzynarodowe Biennale PlakatuMiędzynarodowe Biennale Plakatu to konkurs, który przyciąga uwagę miłośników sztuki i artystów. W tym roku impreza odbędzie się już po raz 23. i zaprezentuje twórczość plakatową powstałą na świecie w latach 2010–2011.
0 1 0 0 1 12.03.2012Piwo Warka warzone z polskiego chmielu – Rada Reklamy wycofuje swoją decyzjęPod koniec 2011 roku w mediach pojawiła się informacja, ze Rada Reklamy uznała skargę konsumencką na telewizyjną reklamę Warki. Grupa Żywiec odwołała się od decyzji Rady i przedstawiła swoją argumentację.
0 1 0 0 0 12.03.2012Cyfrowy Polsat i Polkomtel nawiązują współpracęCyfrowy Polsat oraz Polkomtel, firma telekomunikacyjna będąca operatorem sieci Plus, nawiązały współpracę w zakresie wprowadzenia oferty usług łączonych oraz wzajemnej sprzedaży swoich standardowych produktów.
0 1 0 0 0 12.03.2012Profil „Kibic piłkarski” w ofercie sieci BehaviaSieć reklamy behawioralnej Behavia stworzyła profil „Kibic piłkarski”, dzięki któremu reklamodawca może precyzyjnie dotrzeć do tej grupy internautów.
0 1 0 0 0 12.03.2012Firma Nestlé Polska rozszerzyła współpracę z agencją reklamowąFirma Nestlé Polska przekazała agencji JWT Warszawa obsługę ATL dwóch kolejnych marek produktowych: Princessa i Lion. Dotychczas JWT wspierała marki Kit Kat i Jojo. W wyniku przekazania agencja pracuje obecnie dla większości marek słodyczy należących do Nestlé Polska.
0 5 0 0 0 12.03.2012Smartfony coraz popularniejsze wśród internautów: raportCoraz częściej używamy smartfonów – nie tylko do wysyłania SMS-ów i robienia zdjęć, ale też do przeglądania Internetu. Co ciekawe, z Internetu w smartfonach pełniej korzystają kobiety – wynika z badań przeprowadzonych przez Polskie Badania Internetu.