0 1 0 0 0 13.03.2012Spółki leasingowe BZ WBK z agencją public relationsAgencja ComPress po raz czwarty podpisała umowę ze spółkami leasingowymi BZ WBK (BZ WBK Leasing oraz BZ WBK Finanse & Leasing) na kompleksową realizację działań komunikacyjnych związanych z bieżącymi projektami firmy.
0 1 0 0 2 13.03.2012Rozstrzygnięto konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego w WarszawieRozstrzygnięto drugi etap konkursu na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego w Warszawie. Jury wybierało spośród propozycji trzech agencji: Mamastudio, Mesmer Center oraz Parastudio wspólnie z PanSlogan. Zwyciężył projekt studia Mesmer Center.
0 1 0 0 0 13.03.2012MEC Polska zwycięzcą w globalnym konkursie sieci MECPolski oddział MEC triumfował w konkursie Global Ideas organizowanym co roku przez londyńską centralę firmy. Kampania „Le Bobo kot fotograf” dla marki Friskies z portfolio Nestlé Polska otrzymała pierwszą nagrodę w regionie EMEA oraz Globalne Grand Prix konkursu.
0 1 0 0 0 13.03.2012Fortuna sponsoruje produkcje TVN i PolsatuPrzez kilka najbliższych tygodni telewizyjne billboardy sponsorskie Fortuny (Agros-Nova) będą towarzyszyć programom z czołówki rankingów popularności stacji TVN: „Na Wspólnej”, „Superkino” oraz Polsatu: nowej edycji „Must Be the Music”.
0 4 0 0 0 13.03.2012„Meet Friends. Meet Patrol” – kampania odzieży Patrol„Meet Friends. Meet Patrol” – pod takim hasłem marka odzieżowa Patrol będzie prowadziła kampanię promującą najnowszą kolekcję odzieży na sezon wiosenno-zimowy.
0 1 0 0 0 13.03.2012Streetcom rozpoczyna program „Rekomendujcie!”15 marca Streetcom rozpoczyna długofalowy program społeczny o nazwie „Rekomendujcie!”. Jego celem jest zachęcenie konsumentów do dzielenia się ze znajomymi tym, co uważają za godne polecenia. Hasło przewodnie programu brzmi: „Mamy prawo do rekomendowania tego, co dobre!”.
0 1 0 0 0 13.03.2012„Twoje mieszkanie, twoje królestwo” – billboardowa kampania Osiedla Europejskiego w KrakowieBohaterem kampanii billboardowej, zrealizowanej dla dewelopera Novo Maar i jego inwestycji – Osiedla Europejskiego w Krakowie – jest lew, odpoczywający na łóżku we wnętrzu nowo wybudowanego budynku. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Twoje mieszkanie, twoje królestwo”.
1 1 0 0 0 13.03.2012Kampania z okazji 100-lecia ciasteczek Oreo (wideo)Ciasteczka Oreo obchodzą w marcu 100-lecie istnienia. Urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie. Od 2 marca w wielu krajach pojawiły się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach i telewizji. Reklama Oreo będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN.
0 1 0 0 0 13.03.2012PepsiCo przedłuża umowę z agencją interaktywnąPepsiCo przedłużyła współpracę w zakresie obsługi korporacyjnego profilu w serwisie Facebook z agencją Digital One. Umowa potrwa do końca 2012 roku.
0 1 0 0 0 13.03.20125. edycja konkursu Young DesignYoung Design to program stypendialny, którego celem jest wyłonienie projektanta o największym potencjale rynkowym, gotowego podjąć profesjonalną współpracę z przedsiębiorcami. Zgłoszenia można przesyłać do 30 kwietnia.