Bitwa o sportowych fanów na Facebooku - Marketing przy Kawie
Bitwa o sportowych fanów na Facebooku
  • 0
  • 3
13.03.2012

Bitwa o sportowych fanów na Facebooku

Aplikacja catNapoleon.com przeanalizowała sportowe fan page związane z największymi polskimi portalami. Celem analizy było zbadanie, jak bardzo takie strony angażują swoich użytkowników. Okazało się, że nad sercami sportowych fanów na Facebooku zapanowała Gazeta.pl; bardzo zaangażowaną grupę miłośników ma także Onet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 marca 2012

12 marca 2012