0 5 0 0 0 9.03.2012Statuetki Top Design Award rozdane5 marca podczas wernisażu arena Design 2012 zostały ogłoszone wyniki konkursu Top Design Award. Jurorzy – eksperci w zakresie designu, przedstawiciele świata nauki, instytucji, mediów oraz praktycy – postanowili uhonorować 5 produktów.
0 1 0 0 0 9.03.2012Grupa Aviva rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową markiW przetargu uczestniczyły cztery agencje. Grupa Aviva rozpocznie współpracę z Opus B. Agencja będzie odtąd obsługiwać budżety reklamowe wszystkich spółek Avivy.
1 1 0 0 0 9.03.2012IAB Polska tworzy „Zbiór case studies wideo online”Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Wideo Online stworzyła „Zbiór case studies najlepszych kreacji wideo w Internecie”. Zbiór zawiera najciekawsze przykłady zastosowania tej formy reklamy w polskiej Sieci.
0 1 0 0 0 9.03.2012Rola tabletu w amerykańskiej rodzinie: towarzysz zabawy, nauczyciel i niańkaW czwartym kwartale 2011 roku tabletu używało 7 na 10 amerykańskich dzieci do 12. roku życia w rodzinach posiadających tablety – wynika z sondażu przeprowadzonego przez firmę Nielsen. Jest to dziewięcioprocentowy wzrost w porównaniu z trzecim kwartałem 2011 roku. Dzieci wykorzystywały tablety do zabawy, nauki i komunikacji zarówno w domu, jak i w podróży czy miejscach publicznych.
0 2 0 0 0 9.03.2012Nielsen: analiza korzyści ze stosowania reklam społecznościowych na FacebookuOstatnio Facebook mocniej promuje istniejące już od pewnego czasu reklamy społecznościowe (social ads), których emisja uwzględnia połączenia pomiędzy znajomymi w serwisie. Czy jednak rzeczywiście ich stosowanie jest korzystniejsze niż tradycyjna reklama internetowa? By się o tym przekonać, firma Nielsen przeanalizowała rezultaty 79 kampanii reklamowych przeprowadzonych na Facebooku w drugiej połowie ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 9.03.2012Joel Comm: „Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi“Książka opisuje możliwości zarabiania w Internecie. Autor twierdzi, że nie potrzeba do tego kapitału, kontaktów ani apetytu na ryzyko. Wystarczy wiedzieć, jak działa Internet, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.
0 1 0 0 0 9.03.2012Alexander Osterwalder, Yves Pigneur: „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera”Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich nieuporządkowanie i niedopracowanie. Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Przewodnik, stworzony przez grupę 470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów pokazuje, że to możliwe.
0 1 0 0 0 9.03.2012Scott Stratten: „BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!”Dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego Internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych klient, mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm, wybierze tę, która bardziej do niego przemówi.
0 1 0 0 0 9.03.2012Groupama wycofuje się z PolskiJak dowiedział się „Puls Biznesu”, francuski ubezpieczyciel Groupama zamierza sprzedać swój polski oddział – Proama. Powodem sprzedaży mają być kłopoty budżetowe ubezpieczyciela.
0 1 0 0 0 9.03.2012Kontynuacja kampanii Play z Kubą WojewódzkimPojawił się spot stanowiący kontynuację najnowszej kampanii Play, w której występował Kuba Wojewódzki. W poprzedniej reklamie Wojewódzki zagubił się w lesie, a gdy w końcu trafił do ludzkiej siedziby – jej mieszkaniec go nie rozpoznał.