1 1 0 0 0 14.03.2012Kolejna „zwierzęca” reklama banku BGŻ (wideo)Kampania potrwa do 30 kwietnia. Spot będzie emitowany w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN24, TVP Info i stacje tematyczne) oraz w Internecie (m.in. WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Google). Akcja reklamowa będzie prowadzona także w regionalnej prasie i radio oraz na outdoorze (bannery wielkoformatowe).
0 1 0 0 0 14.03.2012TEDxWarsaw z agencją reklamowąGrupa Walk została partnerem trzeciej edycji TEDxWarsaw. TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED przez pasjonatów na całym świecie. W ramach współpracy agencje należące do Walk zajmą się przygotowaniem identyfikacji wizualnej oraz działaniami komunikacyjnymi wydarzenia.
0 1 0 0 0 14.03.2012Rusza druga edycja konkursu wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu – Poznań CSR ContestPoznań CSR Contest jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce. Konkurs skierowany jest do studentów i licealistów. Jego zadanie to szerzenie idei społecznie odpowiedzialnego biznesu i propagowanie wiedzy z tego zakresu. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 marca.
1 1 0 0 0 13.03.2012Siarkowa Moc – pierwsza kampania reklamowa16 marca Barwa rozpoczyna medialną kampanię reklamową promującą serię kosmetyków Siarkowa Moc.
0 1 0 0 0 13.03.2012Pracownik po pięćdziesiątce pożądany na rynku pracyJak wynika z badań wewnętrznych agencji pracy Start People, mimo kryzysu pracownicy w wieku powyżej 50 lat są nadal pożądani na rynku pracy. Co ciekawe, zdecydowana większość z nich jest zatrudniana na umowy o pracę, a nie na tzw. umowach śmieciowych.
1 1 0 0 0 13.03.2012Niecenzuralny Chuck Norris w nowej reklamie BZ WBK (wideo)Powstał kolejny spot BZ WBK, w którym występuje Chuck Norris. Tym razem amerykański bohater rozprawia się z fakturami. Bank reklamuje kredyty dla przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 13.03.2012Da Grasso z agencją marketingu zintegrowanegoDa Grasso, polska sieć pizzerii i restauracji, podjęła współpracę strategiczną z agencją Great Open House. Działania obejmować będą doradztwo strategiczne i realizacje w obszarach brandingu, PR i interactive.
0 1 0 0 0 13.03.2012CoWork Polska z agencją public relationsCoWork polska – biuro coworkingowe oferujące usługi dla freelancerów, fundacji, startupów i spółek – rozpoczęło w marcu współpracę z agencją More PR.
0 2 0 0 0 13.03.2012Kampania marki My Way z portfolio ceramiki ParadyżCeramika Paradyż zdecydowała o wsparciu komunikacyjnym trzech głównych kolekcji marki My Way – Nomada, Arenaria i Armonies. Kampania rozpocznie się w marcu.
0 1 0 0 0 13.03.2012Nowa metodologia badania gemiusAudience na UkrainieGemius – międzynarodowa firma badawcza – wprowadza nową metodologię w badaniu gemiusAudience na Ukrainie. Wykorzystanie fusion panelu, rozwiązania łączącego w sobie zalety tzw. cookie i software panelu, pozwala na uzyskanie kompletnych i wiarygodnych danych na temat wszystkich stron odwiedzanych przez użytkowników w danym kraju.