Rozstrzygnięto konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego w Warszawie - Marketing przy Kawie
Rozstrzygnięto konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego w Warszawie
  • 0
  • 1
13.03.2012

Rozstrzygnięto konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego w Warszawie

Rozstrzygnięto drugi etap konkursu na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego w Warszawie. Jury wybierało spośród propozycji trzech agencji: Mamastudio, Mesmer Center oraz Parastudio wspólnie z PanSlogan. Zwyciężył projekt studia Mesmer Center.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Mirek

13 lat temu

Logo sprzed lat

Trochę to logo, takie jakby sprzed lat. Gdyby ktoś mi je pokazał bez dodatkowych informacji to raczej stwierdziłbym, ze zostało zrobione jakieś 20 lat temu.
Generalnie, nie za piękne, ale... kwestia gustu.

Rozwiń komentarze

13 marca 2012