0 4 0 0 0 1.02.2012Badanie NetTrack: Internet w 2011 rokuWzrost penetracji Internetu jest obecnie ustabilizowany, a struktura użytkowników nie zmienia się. Największy wzrost w ubiegłym roku zarówno w kategorii świadomości marki, jak i korzystania, zanotował Facebook – wynika z badania NetTrack, które wykonał Millward Brown SMG/KRC.
0 1 0 0 0 1.02.2012Inforsys połączył się z Mass Mailing IntegratedInforsys, firma działająca na rynku korespondencji masowej, po połączeniu z Mass Mailing Integrated integruje i rozwija ofertę. Firma prognozuje wzrost rynku korespondencji masowej o 30% i oferuje nowe rozwiązania dla działów operacyjnych, marketingu i sprzedaży.
0 1 0 0 0 1.02.2012Działania promocyjne w firmach – raczej intuicja niż strategia: raportPromocją w firmach small biznes w 85% przypadków zajmują się wyłącznie właściciele. Podobnie zresztą, jak i wszystkimi innymi istotnymi elementami funkcjonowania firmy (sprzedażą, finansami, obsługą klienta, etc) – wynika z badania zrealizowanego przez Synergian.pl.
0 1 0 0 0 1.02.2012Weltbild członkiem IAB20 stycznia Weltbild Polska został członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zrzeszającego takie firmy, jak Agora, Axel Springer, Onet czy Interia.
0 1 0 0 0 1.02.2012Rekord słuchalności radia wśród uczniówCoraz więcej uczniów w wieku 15–19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale 2011 padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny radia ogółem wyniósł ponad 85 proc. i był wyższy o blisko 4 punkty proc. od wyniku w analogicznym okresie rok wcześniej – wynika z badania Radio Track, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC.
1 1 0 0 0 1.02.2012Nowe decyzje Rady Etyki Reklamy (wideo)Rada Etyki Reklamy podjęła decyzje w sprawie spotów marki Intimissimi oraz reklamy e-mail BRE Banku. Skargi, które dotyczyły reklam bielizny zostały oddalone; natomiast Rada przyjęła skargi związane z reklamowymi e-mailami banku.
0 5 0 0 0 1.02.2012ACTA na Facebooku: raportSpołecznościowa rewolucja w sprawie przyjęcia porozumienia ACTA pokazała siłę takich mediów, jak Facebook. To w tym serwisie kilkaset tysięcy ludzi postanowiło wirtualny sprzeciw przenieść na ulice miast. Według analizy aplikacji catNapoleon.com, także partie i politycy muszą zwrócić większą uwagę na potęgę social mediów.
0 1 0 0 0 1.02.2012Kongres Profesjonalistów Public Relations pod znakiem nowoczesnych technologii w PRJakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger, zarządzanie kryzysem w czasach Web 2.0 oraz trendy komunikacyjne wynikające z rosnącego wpływu technologii na współczesne społeczeństwo – to niektóre tematy wystąpień Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19–20 kwietnia we Wrocławiu.
1 1 0 0 0 1.02.2012Karnawałowa promocja platformy n (wideo)Nowa oferta platformy n umożliwia m.in. korzystanie z najkrótszej umowy na rynku. Kampania objęła działania w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), w radiu (reklamy 15-sekundowe), w Internecie oraz na ekranach LED w galeriach handlowych.
0 1 0 0 0 1.02.2012Horalky zmieniają nazwę1 lutego wafelki Horalky, których właścicielem jest koncern I.D.C. Polonia, zmieniły nazwę na Góralki. Rebranding potrwa do połowy roku i będzie wsparty m.in. działaniami w Internecie, prowadzonymi pod hasłem „Wafelkowa Rewolucja”.