„Golący Patrol“ w kampanii Wilkinsona (wideo)
  • 1
  • 4
5.04.2012

„Golący Patrol“ w kampanii Wilkinsona (wideo)

Wilkinson rozpoczął nową kampanię „Golący Patrol”. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne. Bohaterowie kampanii wcielają się w postacie ratowników. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy i wyposażeni w specjalne bojki ratownicy, staną się twarzami licznych akcji organizowanych przez Wilkinson.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

glee

12 lat temu

dużo dobrych pomysłów

fajne to. dużo dobrych pomysłów! uśmiałem się :)

5 kwietnia 2012