0 1 0 0 0 2.02.2012Marka Ballantine’s z nową agencją reklamowąAgencja Lowe GGK po wygranym przetargu będzie obsługiwała kolejną markę z portfolio Pernod Ricard Polska – Ballantine's.
0 2 0 0 0 2.02.2012Gadu-Gadu zmienia nazwę i logoGG – to nowa oficjalna nazwa komunikatora Gadu-Gadu. Tym skrótem już od dawna określa się potocznie program do internetowych pogawędek, ale tym razem zyskał on miano oficjalnej nazwy. Wraz z nim powstało nowe logo. Pojawi się ono w najbliższej wersji aplikacji.
0 1 0 0 0 2.02.2012Nowa agencja kreatywna na polskim rynku1 lutego rozpoczęła działalność agencja kreatywna Adbirds.
0 3 0 0 0 2.02.2012Kamil Stoch i boks w górę: raportW 2011 roku zainteresowanie sportem wśród Polaków ustabilizowało się na poziomie 40%. Najbardziej popularną dyscypliną sportową pozostaje piłka nożna, zaś sportowcem – Adam Małysz – wynika z raportu Sponsoring Monitor 2011 ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.02.2012Develey z agencją PRDeveley, producent delikatesowych sosów zimnych i musztard, wybrał agencję Walk PR do obsługi komunikacyjnej marek Develey, Tabasco i Kikkoman.
1 1 0 0 0 2.02.2012Mały Głód w roli podrywacza (wideo)Tym razem maskotka jednej z marek Danone – Danio – wystąpiła w roli stereotypowego podrywacza. Mały Głód podrywa atrakcyjną kobietę, jadąc za nią swoim autem. Bohaterka broni się, jedząc serek Danio.
0 1 0 0 0 2.02.2012Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku: raportJak pokazały dane Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW), przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2011 roku, im większa była firma, w której zatrudniony był pracownik, tym wyższe były jego zarobki.
0 2 0 0 0 2.02.2012Kampania sieci Subway we włoskim stylu1 lutego ruszyła kampania reklamowa sieci Subway, której celem jest promowanie sandwiczy Gusto Italiano oraz wzmacnianie wizerunku marki w Polsce. Kampania w outdoorze potrwa do końca lutego, działania e-PR oraz POSM do końca marca.
0 1 0 0 0 1.02.2012Pepsi zwiększy wydatki na reklamę, aby dogonić Coca-Colę?Według nieoficjalnych informacji koncern Pepsi Co. planuje zwiększenie wydatków na reklamę i zreorganizowanie struktur biznesowych. Analitycy twierdzą, że jeśli tego nie zrobi, będzie w dalszym ciągu tracił udziały w rynku na rzecz największego konkurenta – Coca-Coli.
0 1 0 0 0 1.02.2012Rusza IV edycja konkursu „Telemarketer Roku”Po raz czwarty grupa Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niewdzięcznej pracy. Do konkursu „Telemarketer Roku” można przystąpić do 16 kwietnia, a do rywalizacji „Złota Słuchawka” – do 1 maja.