0 1 0 0 0 29.03.2012„Pokaż język!” – kinowa kampania ŻywcaWe wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania dotycząca konkursu organizowanego przez producenta piwa Żywiec. Akcja obejmuje 10-sekundowy spot oraz promocję off-screen. Spot wyświetlany będzie przez 4 tygodnie w blokach reklamowych przed wszystkimi filmami męskimi.
0 1 0 0 0 29.03.2012Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012Kampania B2B „Mobiliusz”, zrealizowana przez agencję social media Think Kong dla Adobe Polska, została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą kampanię internetową adresowaną do małych firm.
0 1 0 0 0 29.03.2012Crédit Agricole Bank Polska ogłasza przetarg na obsługę reklamowąCrédit Agricole Bank Polska ogłosił przetarg na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwycięska agencja będzie zajmować się działaniami ATL i BTL marki Crédit Agricole oraz wsparciem poszczególnych linii produktowych banku.
0 2 0 0 0 29.03.2012Rekordowa liczba zgłoszeń w dziewiątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy136 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i indywidualnych twórców zgłosiło prace do tegorocznej edycji konkursu. Łącznie zgłoszeń było 730. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR, która odbędzie się 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
6 6 0 0 0 29.03.2012Kreatury 2011/2012 rozdane (wideo)Na tegoroczny konkurs kreatywności w reklamie wpłynęło 107 prac, można je było zgłaszać w 12 kategoriach. Po dwudniowych obradach jury przyznało 33 nominacje i 17 nagród głównych – statuetek Kreatury. W tym roku nie przyznano Grand Prix. Uroczysta gala połączona z wręczeniem nagród odbyła się 28 marca w Teatr&Club Capitol w Warszawie.
0 1 0 0 0 28.03.2012Lee Cooper w Polsce pod opieką agencji social mediaFirma Kamex II, główny dystrybutor marki Lee Cooper w Polsce, nawiązała współpracę z agencją BlueBox Media. Podpisana w marcu umowa obejmuje obsługę marki Lee Cooper w obszarze mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 28.03.2012Internetowa kampania portalu turystycznego ZooverW Internecie ruszyła kampania portalu turystycznego Zoover.pl, która potrwa do końca czerwca.
1 1 0 0 0 28.03.2012„Kreacje dla twojego wnętrza” – reklama marki Dekoral (wideo)Najnowsza reklama telewizyjna marki Dekoral prezentuje nowości kolorystyczne 2012 roku. Spot jest kontynuacją budowania wizerunku marki.
0 2 0 0 0 28.03.2012„Nie daj się zrobić w jajo” – kampania ostrzegająca przed świątecznymi kradzieżamiW okresie przedświątecznym należy zwracać większą uwagę na otoczenie, by nie paść ofiarą złodziei kieszonkowych. Od 29 marca w warszawskich autobusach, tramwajach i metrze pojawią się plakaty z hasłem „Nie daj się zrobić w jajo”, a w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM specjalne ulotki z poradami, jak skutecznie uniknąć kradzieży. Kampania potrwa do 7 kwietnia.
0 2 0 0 0 28.03.2012Platforma po raz pierwszy przed PiS – badanie „Scena Polityczna”PO znalazła się na czele rankingu najbardziej medialnych partii politycznych w Polsce – wynika z badania „Scena Polityczna” agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów”. Rządzące ugrupowanie nieznacznie wyprzedziło PiS. Dalsze miejsca z dużą stratą zajęły: SLD, PSL i Ruch Palikota.