1 1 0 23.07.2012Podsumowanie kampanii ING OFE „Twoje wybory dziś mają znaczenie jutro i za 40 lat”Dobiegła końca kampania ING OFE. Dzięki specjalnej aplikacji, po wypełnieniu krótkiej ankiety i załadowaniu swojego zdjęcia, można było zobaczyć migawkę z roku 2052 ze sobą jako jednym z głównych bohaterów. Kampania rozpoczęła się 19 czerwca i trwała do 10 lipca.
0 1 0 23.07.2012Jan Kulczyk największym sponsorem Polskiego Komitetu OlimpijskiegoSpółki z grupy biznesmena Jana Kulczyka przeznaczą 30 milionów złotych na finansowanie Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
1 1 0 23.07.2012Letnia kampania reklamowa Cinema City (wideo)Celem kampanii, która rozpoczęła się 20 lipca, jest budowanie wizerunku Cinema City. Kampania jest związana z prowadzoną równocześnie loterią.
0 1 0 23.07.2012Firma Lang Team z agencją marketingu internetowegoAgencja Blueberry już drugi rok z rzędu zajęła się internetową obsługą Tour de Pologne – jednym z projektów firmy Lang Team.
0 1 0 23.07.2012Empik, AlmiDecor, Marquard Media oraz Ultimate Fashion z systemem kodów podarunkowychHappa.pl to kod podarunkowy stworzony przede wszystkim z myślą o użytkownikach portalu Facebook. Jest to także sposób na promocję marek na rynku detalicznym oraz alternatywny kanał dystrybucji, pozwalający budować lojalność klientów w formie odbiegającej od wyprzedaży czy zakupów grupowych.
0 1 0 23.07.2012Stowarzyszenie Wiosna rozwija bazę danychSpółka iReward24 rozpoczęła współpracę ze – znanym z prowadzenia projektu Szlachetna Paczka – Stowarzyszeniem Wiosna. Zakres współpracy obejmuje wdrożenie automatycznych procesów integracji danych oraz rozwój bazy danych.
2 2 0 23.07.2012Play promuje wakacyjne obniżki wybranych smartfonów (wideo)Play przygotował kampanię, promującą wakacyjną obniżkę wybranych smartfonów. „Wakacyjny zjazd cenowy” w Play obejmuje m.in. Nokię 500 oraz smartfon Sony XperiaTM arc S.
0 1 0 23.07.2012Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami z agencją public relationsAgencja Weber Shandwick poprowadzi biuro prasowe Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami oraz zajmie się media relations organizacji.
0 2 0 23.07.2012„Wow!” – kampania promująca obniżki w sieci Subway„Wow!” – pod takim hasłem rozpoczęła się nowa kampania reklamowa sieci Subway, informująca o promocyjnej cenie sandwicza z szynką. Celem akcji jest przyciągnięcie nowych klientów oraz wzmocnienie wizerunku marki w Polsce. Kampania obejmie działania na outdoorze, w social media oraz wsparcie PR.
0 1 0 23.07.2012PZU ogłosi przetarg na agencje BTLPZU w najbliższych tygodniach planuje ogłoszenie przetargu na wyłonienie jednej lub kilku agencji BTL.