Mariola „o kocim spojrzeniu” powraca w reklamie Okocimia (wideo) - Marketing przy Kawie
Mariola „o kocim spojrzeniu” powraca w reklamie Okocimia (wideo)
  • 1
  • 1
18.04.2012

Mariola „o kocim spojrzeniu” powraca w reklamie Okocimia (wideo)

18 kwietnia rozpocznie się nowa kampania promocyjna marki Okocim. Spot stanowi nawiązanie do jednej z najważniejszych kampanii reklamowych tej marki. W połowie lat 90. ambasadorką brandu była Mariola „o kocim spojrzeniu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 kwietnia 2012

  • 3
  • 1
  • 0
18.04.2012

Kontynuacja kampanii Media Markt „ Nie sponsorujemy gwiazd futbolu. Sponsorujemy kibiców!”

14 kwietnia rozpoczął się nowy etap kampanii Media Markt „Sponsorujemy kibiców!”, który potrwa aż do rozpoczęcia piłkarskiego turnieju. Firma zorganizowała konkurs, w którym należy nagrać krótki, zabawny i zaskakujący film przedstawiający entuzjazm podczas kibicowania. Nagrodą główną jest emisja zwycięskiego filmu w telewizji, w bloku reklamowym poprzedzającym mecz otwarcia mistrzostw Polska – Grecja.