0 1 18.04.2012Sharp Electronics Poland z agencją public relationspublic relations TweetDział innovation and tech w Edelman Polska rozpoczął pracę dla firmy Sharp Electronics Poland.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.04.2012Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek czasopisma (Slow)(Slow) to nowy miesięcznik, który trafi na polski rynek w 26 kwietnia. Na jego łamach poruszane będą tematy z zakresu szeroko pojętego „slow life” – slow fashion, slow food oraz slow design. Projekt realizowany jest przez wydawnictwo Yoso.
0 1 0 0 0 18.04.2012„Milion ofert nieruchomości” – kampania wizerunkowa serwisu Domiporta.plRozpoczęła się kampania wizerunkowa Domiporta.pl, promująca ofertę nieruchomości dostępnych w serwisie. Kampania realizowana będzie w serwisach internetowych i prasie do końca maja.
0 1 0 0 0 18.04.2012Grupa Eurosport wybrała agencję sprzedaży czasu reklamowegoGrupa Eurosport wyznaczyła warszawską agencję Delegata na przedstawiciela sprzedaży czasu reklamowego w kanałach telewizyjnych Eurosportu oraz na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych Grupy na poziomie ogólnoeuropejskim.
0 1 0 0 0 18.04.2012Pizze Europejskie – kulinarna podróż po Europie w Pizza HutOd kwietnia Pizza Hut oferuje swoim gościom sześć smaków pizzy o nowych połączeniach smaków, które są charakterystyczne dla tradycji kulinarnej sześciu państw Europy: Polski, Ukrainy, Francji, Hiszpanii, Grecji i Szwecji. Promocja obowiązuje do 2 lipca.