0 1 0 0 0 19.04.2012Spółki Ream oraz Kangur zadbają o marketing wyszukiwarkowySpółki Ream oraz Kangur, zajmujące się tematyką spożywczą oraz budowlaną, dołączyły do portfolio klientów marki Adseo, należącej do Grupy Adweb. Do zadań agencji będzie należała kompleksowa obsługa z zakresu marketingu wyszukiwarkowego dla tworzonych i obsługiwanych przez spółki portali internetowych.
1 1 0 0 0 19.04.2012Majowe wydanie miesięcznika „Moje Gotowanie” wsparte kampanią (wideo)Najnowsze wydanie magazynu „Moje Gotowanie” wsparte jest kampanią promocyjną. Kampania obejmuje telewizję, radio (Radio Wawa, Vox FM, Radio Plus), prasę („Claudia”, „Gala”, „Moje mieszkanie”, linie specjalne „Mojego Gotowania”) oraz Internet (kobieta.pl, mojegotowanie.pl).
0 1 0 0 0 19.04.2012Skyfleet Aviation Consulting zadba o działania media relationsAgencja Media Metropolis rozpoczęła współpracę z firmą Skyfleet Aviation Consulting, świadczącą kompleksowe usługi zakupu i sprzedaży samolotów oraz doradztwa lotniczego.
0 2 0 0 0 19.04.2012Kampania reklamowa portalu BebiKlubStrona BebiKlub, stworzona przez markę Bebiko, jest przeznaczona dla mam, które chcą twórczo spędzać czas ze swoimi dziećmi. W serwisie można znaleźć m.in. zasób wiedzy na temat odzywiania dzieci, prawidłowego rozwoju dziecka oraz pomysły na kreatywne zabawy z dzieckiem.
2 1 0 0 0 19.04.2012Radiowa kampania Panoramy FirmRozpoczęła się kampania radiowa promująca lokalną wyszukiwarkę firm, produktów i usług PanoramaFirm.pl. Druga odsłona kampanii reklamowej rozpoczętej w lutym będzie trwać od kwietnia do czerwca. Akcja promocyjna realizowana będzie na antenach Radia Zet, Radia Eska oraz w wybranych stacjach lokalnych.
0 5 0 0 0 19.04.2012Wprowadzenie dużej butelki Frugo wsparte kampanią outdoorowąPod koniec kwietnia rozpocznie się sprzedaż napoju Frugo w butelkach 750 ml. Napój będzie sprzedawanyw pięciu smakach.
0 2 0 0 0 19.04.2012Kampania Antidralu i ActivblockuAntidral i Activblock – produkty firmy farmaceutycznej Teva – to specyfiki łagodzące dolegliwości związane z nadmiernym poceniem się. Właśnie rozpoczęto kampanię reklamową tych produktów.
0 1 0 0 0 18.04.2012Badanie: postrzeganie product placement i reklamy bannerowej na urządzeniach mobilnych17 kwietnia iPlacement opublikował wyniki badań neuromarketingowych dotyczących postrzegania product placement i reklamy bannerowej na urządzeniach mobilnych. Badania wykonane zostały metodą eyetrackingu, a ich celem było porównanie skuteczności obu form przekazu marketingowego w obszarze gier i aplikacji mobilnych.
0 1 0 0 0 18.04.2012Forum Odpowiedzialnego Biznesu zadba o media relations i social mediaEuro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Działania obejmują doradztwo komunikacyjne i wsparcie w obszarze media relations oraz social media. Współpraca w ramach prowadzonego przez FOB Programu Partnerstwa zaplanowana jest na okres 12 miesięcy.
0 1 0 0 0 18.04.2012Rusza Kongres Profesjonalistów Public Relations 201219 kwietnia rozpocznie się kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tym roku na Uniwersytecie Wrocławskim będą prowadzone dyskusje na temat nowych mediów oraz innowacyjnych technologii stosowanych w public relations. Wydarzenie zgromadzi blisko 200 uczestników, wśród których będą znani eksperci z zakresu komunikacji marketingowej.