0 8 0 0 3 10.05.2012PZU wprowadza nową identyfikację wizualnąPZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii na lata 2012–2014. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa.
1 2 0 0 0 10.05.2012Loteria Grycana: milion kulek lodów na 50-lecie firmy (wideo)Jubileuszowa loteria „Milion kulek od Zbigniewa Grycana” prowadzona jest we wszystkich lodziarniach firmowych Grycan od 9 maja. Kupony wydawane są do 31 sierpnia (lub do wyczerpania puli). Akcja jest promowana w kinach Cinema City, w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 10.05.2012Wizerunek branży finansowej w pokryzysowej rzeczywistości – podsumowanie konferencji8 maja w Sali Notowań GPW odbyła się konferencja Financial Services Initiative. Jej celem było omówienie szans, problemów i wyzwań komunikacyjnych stojących przed branżą finansową w pokryzysowej rzeczywistości.
2 1 0 0 0 10.05.2012Social Media Day po raz ósmy we Wrocławiu i pierwszy raz w Warszawie (wideo)Tematem wydarzenia będzie „social video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo online. Konferencja odbędzie się 22 maja w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu i będzie połączona ze specjalnymi pokazami filmów „PressPausePlay” i „Something Ventured”. Tydzień później, 29 maja, Social Media Day zagości po raz pierwszy w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.05.2012Kampania reklamowa Orange dla FirmDwa spoty telewizyjne zrealizowane w konwencji teatru obejmuje nowa kampania Orange dla Firm, pod hasłem „Własna firma to nie bajka”. Rozpoczęła się ona 7 maja.
0 1 0 0 0 10.05.2012Więcej ofert pracy w branży marketingowej w I kwartaleDane portalu Pracuj.pl pokazują, że w I kwartale tego roku w porównaniu do 2011 r. nastąpił znaczący, bo aż 35-procentowy wzrost liczby ofert pracy w branży marketing, media i reklama. Z pewnością coraz większy popyt na pracowników w tym sektorze wiąże się z rozwojem social media.
2 1 0 0 0 10.05.2012Spot Redd’s Cranberry emitowany w kinach (wideo)Oparta na motywie Alicji w Krainie Czarów reklama żurawinowego Redd’sa znana już była z kampanii telewizyjnej. Teraz emitowana jest w kinach Cinema City oraz Helios.
0 4 0 0 0 10.05.2012SKOK-i promują pożyczki gotówkowe i odświeżają logo swoich ubezpieczeńOd 7 maja do 2 września trwa kolejna kampania pożyczek Kas Stefczyka. Na okres maja wznowiono również emisje spotów promujących ubezpieczenia mieszkaniowe, podróżne i komunikacyjne, w wersjach eksponujących odświeżone logo SKOK Ubezpieczenia. Twarzą obu kampanii jest aktor Artur Żmijewski.
0 1 0 0 0 10.05.2012Komunikacja powraca do słów – letnie seminarium PTBRiOPolskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w dniach 23–24 maja po raz szósty zorganizuje Letnie Seminarium Badawcze. Celem cyklu seminariów, zapoczątkowanego w 2006 roku, jest wspieranie przepływu idei między światem biznesu i nauki oraz inspirowanie środowiska komunikacji marketingowej. Tematyka tegorocznej imprezy „Moc słowa” koncentruje się wokół zagadnień języka reklamy i mediów.
0 1 0 0 0 10.05.2012Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!Czy można uniknąć sankcji za naruszenie prawa konkurencji? Czym jest program łagodzenia kar? Jak z niego skorzystać? Na te pytania odpowiada ostatni już odcinek serii „Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!”, przygotowany przez UOKiK.