0 1 0 0 0 2.03.2012Katarzyna Cichopek wydawcą PlejadyW ramach cyklu „VIP wydaje Plejadę” 2 marca serwis gości Katarzynę Cichopek, która wciela się w rolę wydawcy i zarządza pracą redakcji. Jest to kolejna, po Joannie Krupie, Maryli Rodowicz i Krzysztofie Ibiszu znana osoba, która przyjęła zaproszenie Plejady.
0 1 0 0 0 2.03.2012Wyrok sądu apelacyjnego – ZAiKS i SFPSąd Apelacyjny potwierdził decyzję prezes UOKiK: ZAiKS oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich zawarły porozumienie ograniczające konkurencję. Utrzymana została również kara finansowa nałożona na spółki – łącznie 1,25 mln zł.
3 1 0 0 0 2.03.2012Reklamy „Wykorzystaj mnie”, „Mały dealer” i „Belka” nieetyczne (wideo)Komisja Etyka Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące reklam Ledpoint Monika Mazur, Stihl, IKE Legg Mason oraz firmy Agata Meble. Odrzucono jedynie skargę dotyczącą ostatniej z wymienionych reklam.
0 1 0 0 0 2.03.2012Maryla Rodowicz w kampanii Radia Złote PrzebojeOd marca w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej można oglądać nową odsłonę kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje „Muzyka mojego życia!”, której gwiazdą jest Maryla Rodowicz.
1 1 0 0 0 2.03.2012Henio mistrzem gry w piłkę nożną w spocie Tesco (wideo)W reklamie bohater marki Tesco – Henio mówi o sobie, że jest mistrzem gry w piłkę nożną... po czym pokazuje piłę przywiązaną do swojej nogi.
0 1 0 0 0 2.03.2012Serek topiony Hochland z agencją reklamowąHochland rozpoczął współpracę z agencją reklamową Kid & Young.
1 1 0 0 0 2.03.2012Piłkarska promocja Kubusia „Mistrzowie futbolu” (wideo)5 marca rozpoczyna się najnowsza kampania telewizyjna i internetowa „Mistrzowie futbolu”, która wspiera piłkarską promocję soków Kubuś. W spocie można obejrzeć maskotkę marki – misia Kubusia grającego w piłkę nożną.
2 1 0 0 1 2.03.2012Biegnący ludzie reklamują T-Mobile (wideo)5 marca rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile. W przygotowanych reklamach operator będzie zachęcał klientów innych telefonii do przeniesienia numeru i czerpania korzyści z jego najnowszej oferty.
0 1 0 0 1 1.03.2012Call i contact center 2012: umiarkowany, ale stabilny wzrost, nowe technologie: raportWedług raportu Frost & Sullivan, wartość rynku contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w 2016 roku może zbliżyć się do sumy 14,7 miliarda euro, i będzie rosła o około 3% rocznie. Na znaczeniu zyskają głównie najwięksi dostawcy, mniejsi zostaną wchłonięci przez silniejszych graczy albo całkowicie znikną z rynku – wynika z raportu stworzonego przez firmę Holicon Contact Center.
1 2 0 0 0 1.03.2012Karpiel-Bułecka ambasadorem kampanii „Po stronie natury” (wideo)Firma Żywiec Zdrój razem z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach realizuje program, którego celem jest kształtowanie świadomości ekologicznej oraz zachęcanie Polaków do sadzenia drzew i ochrony środowiska naturalnego.