0 1 0 0 0 16.05.2012CEDC wprowadza Żubrówkę PalonąCEDC wprowadza na rynek Żubrówkę Paloną – wódkę leżakowaną w dębowych beczkach po nalewach wiśniowych, przeznaczoną do konsumpcji w wersji saute – bez dodatków w postaci soków czy napojów gazowanych.
0 1 0 0 2 15.05.2012Google ponownie blokuje wyniki wyszukiwaniaJak podał serwis gazeta.pl, Google ponownie zmniejszyła pozycję niektórych firm na liście wyników wyszukiwania. Firmy miały zostać w ten sposób ukarane za nieuczciwe praktyki pozycjonerskie.
0 1 0 0 0 15.05.2012Na co Polacy najchętniej wydaliby swoje pieniądze?Bank Zachodni WBK sprawdził: większość Polaków, gdyby dysponowała odpowiednimi środkami, wydałaby je na wymarzone wakacje. Taką deklarację złożyło 45% osób zapytanych przez Instytut Homo Homini.
0 1 0 0 1 15.05.2012Badanie „Monitoring reklam na Euro 2012”Co robią marki, aby wygrać na Euro 2012? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) prezentuje wyniki czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej.
0 1 0 0 0 15.05.2012MTV Mobile z drugą turą kampanii marketingowej15 maja rozpoczęła się druga tura kampanii reklamowej, wspierającej nową ofertę telefonii komórkowej – MTV Mobile. W ramach działań promocyjnych w wybranych miastach Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się kreacje reklamowe.
2 1 0 0 0 15.05.2012Trampolina w formie kapsla reklamuje napoje Frugo (wideo)Pod domem studenckim Riviera w Warszawie stanęła na jeden dzień trampolina w kształcie olbrzymiego kapsla. To kulminacyjny element nowej kampanii napojów Frugo, wprowadzającej na rynek nowe objętości napojów.
1 9 0 0 0 15.05.2012Kampania marek Ibis i Ibis Budget (wideo)2 kwietnia oficjalnie rozpoczęła się kampania promocyjna marek Ibis i Ibis Budget. Działania reklamowe miały na celu rozpowszechnienie idei rodziny hoteli Ibis oraz poinformowanie odbiorców o otwarciach pięciu nowych obiektów w Warszawie, Krakowie oraz w Kownie na Litwie.
1 1 0 0 0 15.05.2012Pierwsza kampania DPD Polska na dużym ekranie (wideo)Na ekranach 18 wybranych kin Cinema City oraz kin sieci Helios (w 5 największych miastach) rusza pierwsza kampania kinowa firmy kurierskiej DPD Polska. W ramach kampanii emitowany będzie 35-sekundowy spot.
0 1 0 0 0 15.05.2012Search Marketing Day już niedługo w PoznaniuSearchMarketingDay.com – konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych – 22 i 23 maja odbędzie się w Poznaniu. W tym roku impreza przybieże formę dwóch równoległych konferencji poświęconych pozycjonowaniu, PPC, AdWords & Affiliate.
0 1 0 0 0 15.05.2012Polacy wybrali ulubione marki kosmetyczne. Wyniki badania European Trusted Brands 2012Nivea, Avon, Garnier, Colgate, Sensodyne – oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2012, Polacy ufają najbardziej w kontekście dbania o zdrowie i urodę. Ulubioną drogerią Polaków jest Rossmann.