0 2 0 0 0 15.05.2012Studio Diagram Brand Design z nową tożsamością wizualnąPoznańskie studio brandingowe Diagram ma nową identyfikację wizualną. Nowe logo jest bardzo proste, neutralne, a istotnym elementem nowej tożsamości jest kolor.
0 2 0 0 0 15.05.2012Raport: Nadzieje i obawy związane z Euro 2012Dom mediowy MEC już po raz drugi przeprowadził badania wśród Polaków na temat postrzegania mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. Wynika z nich, że na kilka tygodni przed inauguracją Euro 2012 Polacy są pełni nadziei, ale też i niepokoju o przebieg rozgrywek. W całokształcie oczekiwań spodziewają się więcej dobrego niż złego dla kraju i siebie, ale nie zapominają o zagrożeniach i możliwych negatywnych zjawiskach.
0 1 0 0 0 15.05.2012Czwarta edycja konkursu Darboven Idee GrantW Parku Naukowo-Technologicznym w Gdańsku odbyła się inauguracja czwartej edycji konkursu dla przedsiębiorczych kobiet Darboven Idee Grant 2012. Udział w konkursie może wziąć każda Polka, która ma ciekawy i innowacyjny pomysł na biznes.
0 4 0 0 0 15.05.2012Kampania promocyjna programu Młodzi w Łodzi15 maja rozpoczyna się kampania promocyjna programu Młodzi w Łodzi. Kampania realizowana będzie w Internecie, na nośnikach OOH i w telewizji (Polsat). Ma ona zachęcić młodych ludzi do studiowania w Łodzi, pokazać, że miasto sprzyja studentom i stawia na ich rozwój.
1 4 0 0 0 15.05.2012Premiera nowego Peugeot 208 w blogosferze wzbudza emocje (wideo)Peugeot zdecydował się na nietypowy sposób promocji nowego Peugeot 208. Samochód został przekazany jednemu z najpopularniejszych blogerów w Polsce – Kominkowi. Nie obeszło się bez kontrowersji i niespodzianek.
0 1 0 0 0 14.05.2012Ufność konsumentów wzrosła na 68% rynkówNastroje konsumentów poprawiły się o 5 punktów procentowych (do 94%) w I kwartale 2012 r. – wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Nielsen.
0 5 0 0 0 14.05.2012Kibice piłkarscy są dumni, że Polska jest gospodarzem Euro 2012Co drugi Polak ogląda mecze piłki nożnej. Prawie każdy kibic piłkarski (89%) jest dumny z faktu, że rozgrywki Euro 2012 będą odbywać się w Polsce – wynika z badań PMR Research. Jeżeli chodzi o szanse naszej reprezentacji na większy sukces podczas Euro 2012, to prawie połowa kibiców prognozuje jedynie wyjście z grupy.
0 3 0 0 0 14.05.2012Siła faktów w kampanii Ergo HestiiW najnowszej kampanii, która rozpoczęła się 7 maja i potrwa do 15 czerwca, Ergo Hestia podsumowuje swoją współpracę z największymi przedstawicielami biznesu.
0 1 0 0 0 14.05.2012Biuro radcy ds. kultury i turystyki ambasady Turcji zadba o public relations1 maja 2012 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z biurem radcy ds. kultury i turystyki ambasady Turcji.
0 2 0 0 0 14.05.2012Ruszyła kolejna edycja kampanii reklamowej VratizolinuKampania będzie prowadzona w Internecie w terminie od 14 maja do 4 czerwca. Na potrzeby kampanii w portalu Onet.pl opracowano artykuł na temat przyczyn powstawania i sposobów leczenia opryszczki.