Polacy wybrali ulubione marki kosmetyczne. Wyniki badania European Trusted Brands 2012
  • 0
  • 1
15.05.2012

Polacy wybrali ulubione marki kosmetyczne. Wyniki badania European Trusted Brands 2012

Nivea, Avon, Garnier, Colgate, Sensodyne – oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2012, Polacy ufają najbardziej w kontekście dbania o zdrowie i urodę. Ulubioną drogerią Polaków jest Rossmann.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2012

Raport: Nadzieje i obawy związane z Euro 2012

Dom mediowy MEC już po raz drugi przeprowadził badania wśród Polaków na temat postrzegania mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. Wynika z nich, że na kilka tygodni przed inauguracją Euro 2012 Polacy są pełni nadziei, ale też i niepokoju o przebieg rozgrywek. W całokształcie oczekiwań spodziewają się więcej dobrego niż złego dla kraju i siebie, ale nie zapominają o zagrożeniach i możliwych negatywnych zjawiskach.