Badanie „Monitoring reklam na Euro 2012”
  • 0
  • 1
15.05.2012

Badanie „Monitoring reklam na Euro 2012”

Co robią marki, aby wygrać na Euro 2012? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) prezentuje wyniki czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ania

12 lat temu

Wykres

Czy przypadkiem kolory na wykresie nie są pomylone? Nie do końca jasne jest co oznacza kolor niebieski w obniesieniu np do Tyskiego.
Przypis "pozostałe marki" powinien chyba odnosić się do koloru szarego, ale co wówczas oznacza niebieski..?

15 maja 2012