1 1 0 0 2 1.06.2012„Zgaś diody”: V-Unit śpiewa dla Nivea Pure Effect (wideo)„Zgaś diody” to hasło kampanii promującej kosmetyki linii Nivea Pure Effect, przeznaczonej do cery z niedoskonałościami. W ramach aktywności online przygotowana została gra flashowa (dostępna na stronie WWW oraz na fan page’u Nivei) oraz kampania display.
0 1 0 0 0 1.06.2012Wielokanałowość jako czynnik wzrostu marek w sektorze detalicznym: badania BrandZ Top 100Walmart wyprzedza Amazon, osiągając wartość marki na poziomie 34,4 mld dolarów i zajmując pierwsze miejsce w rankingu sektorowym. Marki detaliczne, które chcą odnosić sukcesy rynkowe, muszą być obecne zawsze i wszędzie na ścieżce prowadzącej konsumenta do zakupu.
1 1 0 0 0 1.06.2012Głos Jacka Gmocha ponownie w spocie Lidla (wideo)3 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa Lidla, promująca asortyment produktów na Euro 2012. Głosu do spotu użyczył znany piłkarz i komentator sportowy, Jacek Gmoch.
0 1 0 0 0 31.05.2012Monini Polska zadba o social mediaWłoski producent oliwy, Monini, rozpoczął współpracę z agencją marketingową LoboSystem. Współpraca obejmuje realizację działań związanych z promocją w Internecie.
0 3 0 0 0 31.05.2012Ciągle wiele firm nie oferuje udogodnień dla pracujących mamPołowa pracujących matek dzieci w wieku 0–14 lat uznaje, że atmosfera w ich miejscach pracy sprzyja decyzji o urodzeniu dziecka. Takie informacje niesie badanie Millward Brown SMG/KRC, przeprowadzone na potrzeby najnowszej edycji konkursu „Mama w pracy”.
1 1 0 0 0 31.05.2012„Podwójna moc hybrydy” – kampania wprowadzająca nowy model Lexusa (wideo)18 maja rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowy model Lexusa GS 450h. Hasło kampanii „Podwójna moc hybrydy” podkreśla główny motyw spotu, który stanowią dwa serca, symbolizujące innowacyjny napęd hybrydowy.
0 1 0 0 0 31.05.2012Credit Agricole reklamuje 1 KontoDo 15 lipca potrwa kampania banku Credit Agricole, w której promowany jest jeden z produktów banku – 1 Konto. Kampania w Internecie potrwa do 17 czerwca, natomiast radiowa – do 24 czerwca.
0 1 0 0 0 31.05.2012„Lotos kibicuje” – kampania wizerunkowa marki Lotos29 maja rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Lotos, prowadzona pod hasłem „Lotos kibicuje”. Akcja reklamowa potrwa do października.
1 1 0 0 0 31.05.2012Loteria „Słoneczne Pogotowie Dove 2012” (wideo)Rozpoczęła się loteria promocyjna produktów marki Dove do pielęgnacji włosów i ciała, pod hasłem „Słoneczne Pogotowie Dove 2012”. Akcja promocyjna potrwa od 1 czerwca do 31 sierpnia.
0 4 0 0 0 31.05.2012Jakość usług pocztowych w 2011 rokuPrezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy Prawo pocztowe, przeprowadził w 2011 r. badania jakości powszechnych usług pocztowych, świadczonych przez operatora publicznego (Poczta Polska). Badania dotyczyły wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych oraz paczek pocztowych.