0 1 0 0 0 23.05.2012Plus reklamuje swoją nową ofertęKampania Plusa, promujaca nową ofertę operatora, będzie prowadzona w prasie, na outdoorze, indoorze oraz poprzez materiały BTL. Akcja reklamowa rozpoczeła się w maju i potrwa do końca czerwca.
0 14 0 0 0 23.05.2012Jesienna sesja zdjęciowa Top SecretNa ulicach Łodzi została zrealizowana sesja na potrzeby kampanii jesień-zima Top Secret. Autorem zdjęć jest artysta i fotografik Tomasz Sikora.
0 1 0 0 0 23.05.2012Konferencja Kraków PR – Marketing i komunikacja w social media31 maja o 18.30 w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera odbędzie się spotkanie Stowarzyszenia Kraków PR. Tematem konferencji będzie marketing i komunikacja w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 23.05.2012Grupa Neonet rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediowąArena Media wygrała przetarg na obsługę mediową Grupy Neonet. W przetargu brał udział Carat, uczestnictwo innych domów mediowych nie zostało oficjalnie potwierdzone.
0 1 0 0 0 23.05.2012Skuteczna komercjalizacja wiedzyAgencja Rozwoju Innowacji (ARI) wraz z Dolnośląskim Związkiem Pracodawców (DZP) wspólnie przygotowały projekt, w ramach którego uczą, jak komercjalizować innowacje.
3 1 0 0 1 23.05.2012Lidl ogłasza Wielką Noc Okazji (wideo)Po raz pierwszy sieć Lidl Polska otworzy swoje sklepy na jedną noc, przygotowując na ten czas oferty specjalne. W akcji uczestniczyć będzie dziesięć sklepów, które zdobyły najwięcej głosów od fanów profilu Lidl Polska na Facebooku. Wielka Noc Okazji w pierwszych trzech sklepach odbędzie się 26 maja, a kolejne 2 i 3 czerwca.
2 1 0 0 0 23.05.2012Play reklamuje swoją ofertę dla firm oraz usługę Play Fresh (wideo)Pierwsza reklama promuje Formułę 4.0, skierowaną do firm i oferującą nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne. Druga skupia się na usłudze Play Fresh, która umożliwia darmowe SMS-owanie.
1 2 0 0 0 23.05.2012Grupa Citi ma 200 lat – polska odsłona globalnej kampanii (wideo)„Jeden bank, dwie tradycje, 200 lat postępu” pod takim hasłem startuje w Polsce lokalna wersja międzynarodowej kampanii. Citi i Citi Handlowy celebrują w tym roku szczególną rocznicę: dwusetlecie powstania grupy Citi.
0 1 0 0 0 23.05.2012VivaKi uruchamia platformę zakupową AOD w PolsceVivaKi Polska uruchamia własną platformę zakupu kampanii w Internecie, która działa na podstawie zmiennych behawioralnych grup docelowych. Zakup jest prowadzony w modelu aukcyjnym w czasie rzeczywistym pod nazwą audience on demand (AOD). Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie to rozwiązanie.
0 1 0 0 0 23.05.2012Kampania reklamowa filmu „Epoka lodowcowa 4”Na początku czerwca rozpocznie się kampania promocyjna filmu „Epoka lodowcowa 4 – wędrówka kontynentów”. Jej tematyka będzie nawiązywać do mistrzostw Euro 2012, które w tym czasie odbędą się w Polsce.