0 1 0 0 0 23.03.2012Fanpage Trender zmienia nazwę oraz logoMarka Fanpage Trender zmieni swoją nazwę, stronę internetową oraz logo. Nowy podmiot będzie nazywał się Sotrender. Zmiany zakończą się w drugiej połowie kwietnia.
0 1 0 0 0 23.03.2012Chicco z agencją public relationsMarka produktów dla dzieci Chicco nawiązała współpracę z agencją getPR – jednym z podmiotów Grupy dot360.
0 1 0 0 0 23.03.2012IAB CreativeShowcase edycja Wiosna 2012Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczyna wiosenną edycję kwartalnego konkursu na najlepsze kreacje reklamowe w Internecie – IAB CreativeShowcase. Prace można zgłaszać do 1 czerwca 2012 roku.
0 1 0 0 0 23.03.2012Lufthansa rozpoczyna kampanię promującą bezpośrednie przeloty z BerlinaLufthansa rozpoczęła w zachodniej Polsce kampanię promującą przeloty z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu.
1 1 0 0 0 23.03.2012Egmont reklamuje nowe czasopismo popularnonaukowe – „How it Works” (wideo)Egmont rozpoczyna kampanię wprowadzającą na polski rynek nowe czasopismo popularnonaukowe – „How it Works”, przeznaczone dla czytelników między 20. a 45. rokiem życia. Wyjaśnia ono naukowe odkrycia i pojęcia, pokazuje ich praktyczne zastosowanie, przybliża też najnowszą technologię.
0 1 0 0 0 23.03.2012Ekopoint – nowy nośnik reklamy zewnętrznejEkopoint został zaprojektowany do przeprowadzania kampanii reklamowych w przestrzeni miejskiej, spełniając jednocześnie funkcje pożyteczne dla środowiska. Jest on zarówno nośnikiem reklamowym formatu A4, jak i popielniczką zewnętrzną.
0 1 0 0 0 23.03.2012Mobilni – czyli młodzi i wykształceniW 2010 roku największą skłonność do mobilności przestrzennej wykazywali w Europie Belgowie i Brytyjczycy. Na drugim końcu zestawienia znaleźli się natomiast obywatele krajów południowych i nowych państw członkowskich: Grecy, Słoweńcy i Rumuni. Do grupy państw o bardzo małej mobilności pracowników trafiła również Polska – wynika z raportu przeprowadzonego przez portal RynekPracy.pl.
0 1 0 0 0 23.03.2012Agencje reklamowe i marketerzy spierają się o dane z kampanii reklamowychWedług amerykańskich marketerów badanych przez tygodnik „Forbes” – tworzenie, kontrola i monitoring danych z kampanii reklamowych należą do kompetencji dyrektora marketingu. Agencje mają na ten temat odmienne zdanie.
0 5 0 0 0 23.03.2012Spam w lutym 2012 r.Ilość spamu w ruchu e-mail wzrosła o 2,3 proc. w porównaniu ze styczniem br. i wynosiła średnio 78,5%. Odsetek wiadomości phishingowych pozostał niezmieniony w porównaniu ze styczniem i stanowił 0,02% całego ruchu e-mail. Szkodliwe pliki zostały znalezione w 2,8% wszystkich wiadomości e-mail, co stanowi spadek o 1,5% w stosunku do stycznia – wynika z danych Kaspersky Lab.
1 1 0 0 0 23.03.2012Ewelina Rydzyńska w kampanii Fashion House Outlet (wideo)Stylistka i projektantka mody Ewelina Rydzyńska, znana m.in. z programu „Dzień dobry TVN”, wzięła udział w kampanii centrów Fashion House Outlet pod hasłem „Po markowe ubrania wpadnij do Fashion House – polubisz ich ceny”.