Wielokanałowość jako czynnik wzrostu marek w sektorze detalicznym: badania BrandZ Top 100
  • 0
  • 1
1.06.2012

Wielokanałowość jako czynnik wzrostu marek w sektorze detalicznym: badania BrandZ Top 100

Walmart wyprzedza Amazon, osiągając wartość marki na poziomie 34,4 mld dolarów i zajmując pierwsze miejsce w rankingu sektorowym. Marki detaliczne, które chcą odnosić sukcesy rynkowe, muszą być obecne zawsze i wszędzie na ścieżce prowadzącej konsumenta do zakupu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2012

31 maja 2012