1 2 0 0 0 4.06.2012Nowy logotyp domu mediowego Equinox (wideo)Equinox Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Odnowienie wizerunku związane jest z zakończeniem wieloletniej współpracy z ZenithOptimedia, wprowadzeniem nowej strategii i poszerzeniem kompetencji o usługi doradcze i analityczne.
0 1 0 0 0 4.06.2012Najchętniej wybierane marki w EuropieW badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że – mimo różnic kulturowych – wybory europejskich ankietowanych często są zgodne.
0 7 0 0 0 4.06.2012Kapselek Tymbarku rusza w PolskęTymbark rozpoczął kampanię outdoorową w największych miastach Polski. Bohaterami akcji są kapselki, które zabawnymi hasłami opisują otaczającą rzeczywistość i wywołują uśmiech na twarzach przechodzących osób.
0 1 0 0 0 4.06.2012Ringier Axel Springer przejmuje Onet4 czerwca Ringier Axel Springer Media AG, spółka joint venture należąca do Axel Springer AG i Ringier AG, podpisała porozumienie z TVN dotyczące przejęcia 75 proc. akcji w Grupie Onet.pl, spółce należącej do TVN. Cena zakupu to 956,25 mln złotych (ok. 217,5 mln euro). Strony transakcji ustaliły wartość transakcji na poziomie 1,275 mln złotych.
0 1 0 0 1 4.06.2012Marki kojarzące się ze sportemInteraktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w okresie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 będzie prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Badanie pozwoli zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje konsumenckie.
0 3 0 0 0 4.06.2012Euro 2012 sukcesem organizacyjnym Polski: badanieNa 5 dni przed Euro zdecydowanie wzrosła – do 76% – liczba kibiców, którzy uważają, że mistrzostwa będą sukcesem organizacyjnym Polski. Jednocześnie niemal dwukrotnie – do 44% – wzrosła liczba osób, które nie odczuwają żadnych obaw związanych z turniejem – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 4.06.2012Zachowania konsumenckie kształtujemy od dziecka: raportPodczas zakupów dzieci płaczem i krzykiem wymuszają kupno pożądanych przez siebie produktów. Jak postępują rodzice w takich sytuacjach? Pokazały to wyniki raportu „Odido – rodzinne zakupy za rogiem”.
0 1 0 0 0 4.06.2012Najcenniejsze marki telekomunikacyjne: ranking BrandZ Top 100Marka AT&T utrzymała swoją pozycję lidera w kategorii dostawców usług telekomunikacyjnych w siódmym dorocznym rankingu BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor.
0 1 0 0 4 4.06.2012Rebranding Pekao: bank rezygnuje z żubraBank Pekao jest narodowym sponsorem i oficjalnym bankiem Euro 2012. Podczas turnieju bank zaprezentuje swoje nowe biało-czerwone logo w postaci przekrzywionej jedynki na tle czerwonej kropki – jest to logo firmy UniCredit Group, do której należy polski bank. Zmianie ma ulec także nazwa – Pekao SA zostanie zastąpiona nazwą Bank Pekao.
0 3 0 0 0 4.06.2012Kampania informacyjna dla migrantówBiuro Międzynarodowej Organizacji do spraw Migracji (IOM) w Warszawie rozpoczyna kampanię informacyjną przeznaczoną dla migrantów o nieuregulowanym statusie. Program Pomocy w Dobrowolnym Powrocie i Reintegracji ułatwi cudzoziemcom powrót do ojczyzny i zapewni reintegrację.